Okhotnik (2011)

Alternatieve titel: The Hunter

Frankrijk / Rusland

geregisseerd door Bakur Bakuradze
met Mikhail Barskovich, Gera Avdochenok en Tatyana Shapovalova

Boer Ivan Dunaev staat dagelijks vroeg op. Hij voert zijn biggen, doet wat papierwerk, repareert de tractor en weegt het vlees dat hij in zijn oude pick-uptruck mee zal nemen naar de markt om te verkopen. Hij heeft een vrouw, een tienerdochter en een jonge zoon. Zijn hele wereld draait om deze mensen en deze dingen. Dan komen er op een dag twee nieuwe vrouwen aan op zijn boerderij, Lyuba en Raya, op werkverlof van de lokale gevangenis. Ivan heeft het aanvankelijk niet door, maar er begint iets te veranderen...

Meneer Bungel
Trailer (Eng. subs).