William & Kate (2011)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Romantiek

geregisseerd door Mark Rosman
met Camilla Luddington, Nico Evers-Swindell en Samantha Whittaker

Deze biografische film volgt de twee tortelduifjes Prins William (Nico Evers-Swindell) en Kate Middleton (Camilla Luddington) en laat zien hoe het sprookje tussen Prins William en Kate is ontstaan. Het verhaal begint op het moment dat William en Kate elkaar als studenten ontmoeten aan de prestigieuze universiteit van St. Andrews in Schotland, en de twee worden gevolgd tot aan hun verloving temidden van een heel mediacircus.

avatar van jarno1975
Ook nog een film hierover...

Is deze poster niet toegestaan?

Lijkt me wel.

avatar van jarno1975
Dan zal ik wel even een correctie insturen

jarno1975 schreef:
Is deze poster niet toegestaan?

Dat is toch gewoon weer zo'n affiche voor de TV-uitzending? Ik had in eerste instantie ook zo'n "poster" ingestuurd, maar die werd afgekeurd om die reden...

Btw: komt morgenavond op TV; op SBS6 om 20.30 uur!

avatar van narva77
Probleem opgelost! Officiële UK dvd-hoes geplaatst!

Aangezien het een tv-film is, IS die tv-uitzending poster dus de officiële poster... en zou hier ook moeten staan.

avatar van jarno1975
Als het een TV-film zou zijn zou er toch ook geen dvd van verschijnen?
Nah, er is allebei wat van te zeggen, het maakt me ook niet zo veel uit

jarno1975 schreef:
Als het een TV-film zou zijn zou er toch ook geen dvd van verschijnen?

Hoezo niet .

avatar van jarno1975
Ik bedoel dat het dan niet louter een TV-film is.

Een tv-film betekent 'made for tv' , dus daarop wordt hij als eerste gereleased. Maar dat zegt niet dat het daarna niet op dvd kan uitkomen.

kos schreef:

Wat is dat voor beleid? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord hoor...

avatar van tommykonijn
Best een aardig filmpje, maar niet heel erg bijzonder. Het is gewoon het leven van William en Kate samen, gebracht in een soort typisch Engels/Amerikaans romantische film. Het acteerwerk is opzicht niet zo slecht, alleen lijken sommige personages niet zo op de originele mensen (bijv. William) maar dat is natuurlijk ook niet te voorkomen. Een beetje moeilijk te beoordelen.. Ik houd het op een:

avatar van Dievegge
In de film is Kate knapper dan Pippa. In werkelijkheid is het omgekeerd.

Het is niet zozeer om de romantiek dat ik deze film heb bekeken, maar ik hou wel van waar gebeurde verhalen.
En dit is wel een mooie film, zeer geloofwaardig gebracht.
De rollen zijn prima ingevuld en de gelijkenissen zijn goed.
Je kan me dan misschien een romantische ziel noemen, maar ik geloofde wel wat er in deze film wordt verteld, wat des te meer duidelijk maakt dat dit een goed gemaakte film is.

avatar van cantforgetyou
De film is niet erg goed. Een beetje saai en degelijk.

avatar van Tommeh
Bagger van de bovenste plank, hoe mensen dit goed kunnen vinden is me een raadsel.

binnen het genre heel redelijk; wel erg glad.