Mees Kees langs de Lijn (2016)

2,97

Nederland
Familie / Komedie

geregisseerd door Aniëlle Webster
met Leendert de Ridder, Sanne Wallis de Vries en Raymonde de Kuyper

Als Mees Kees tijdens de schoolvoetbalcompetitie opeens voor zijn moeder moet zorgen, vervangt Dreus hem als coach. Team 6B ontspoort hopeloos en Tobias moet iets bedenken om Mees Kees weer terug te krijgen. Het is maar goed dat de klas zo bruist van het talent. Ze helpen Mees Kees met zijn moeder en tijdens de voetbalfinale staat hij weer langs de lijn.

7 BERICHTEN 2 MENINGEN

kappeuter (moderator)
geplaatst: 4 oktober 2016, 11:32 uur [permalink]
Vanaf 7 december in de bioscoop (eOne)

avatar van Quentin

geplaatst: 4 oktober 2016, 13:25 uur [permalink]
Willem Voogd werd te duur?

avatar van adso

geplaatst: 5 oktober 2016, 12:36 uur [permalink]

avatar van n00r

geplaatst: 29 november 2016, 07:11 uur [permalink]
Een nieuwe mees kees.. Jammer hoor had Willem nog wel een keer willen zien.

avatar van tbouwh
geplaatst: 10 december 2016, 16:16 uur [permalink]
Bij dit soort films kom je terecht als je nog jongere broertjes en sinterklaasvieringen hebt. Een gezinsuitje dus

Ik vind het moeilijk hier nu heel kritisch over te gaan doen, maar in de praktijk is deze film weer een reproductie van de eerder gemaakte delen. Plot volgt weer hetzelfde stramien, waardoor het nu wel echt vervelend wordt bij vlagen. Langs de Lijn bevat echt een karrenvracht aan dejá vu's, en dat breekt een film die het al niet van z'n originaliteit moet hebben snel op. Enkel de cast heeft een grote schoonmaak gekregen. Nieuwe meester, nieuwe klas. De vervanger van Willem Voogd is een stuk minder leuk, al doet 'ie wel z'n best. Daarnaast nieuwe, jongere kids. Ik geloof het allemaal wel, vond het al lang leuk dat Sanne Wallis de Vries nog meedeed en voor wat mooie momenten zorgde.

Niet eens zo erg om nagenoeg verplicht mee te krijgen, maar qua niveau is het weinig hoogstaand.

avatar van tattoobob
geplaatst: 11 december 2016, 19:36 uur [permalink]
Echt veel slechter dan de eerste delen...naar mijn idee komt dat door de nieuwe cast.
Wallis de vries is ook de enige die het echt leuk doet in deze film....al doet de rest wel z,n of haar best.
Best saai!!

avatar van Timothyvdmeer
geplaatst: 28 januari, 16:56 uur [permalink]
Mijn eerste Mees Kees film. Was erg voorspelbaar simpel flauw en nergens origineel. Maar de kinderen hebben genoten en daar is het uiteindelijk voor bedoeld.