ad
  • 8.116.067 stemmen

Girl Walks into a Bar (2011)

Komedie / Drama | 80 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Sebastian Gutierrez

Met onder meer: Carla Gugino, Zachary Quinto en Josh Hartnett

Releasedatum: 7 maart 2011

Over Girl Walks into a Bar

"One night, ten bars, lots of mayhem."

De voormalige undercover-agente Francine Driver, die zich voordoet als een huurmoordenaar, ontmoet een tandarts in een bar in Los Angels. Zijn naam is Nick en hij wil zijn vrouw dood hebben. Hij heeft echter niet de benodigde vooruitbetaling van $20.000 voorhanden maar belooft dat hij die vannacht nog kan regelen. Als Nick vertrekt ontmoet Francine de jongeman Henry die haar verleidt, om er uiteindelijk met haar portemonnee vandoor te gaan. In haar portemonnee zit belastend bewijsmateriaal, namelijk het opname apparaat waarmee ze het gesprek met Nick heeft opgenomen. Dan begint ze aan een verwoede zoektocht in de bars en clubs van Los Angeles..

image

avatar van jarno1975

jarno1975

Hankieh

Goeie acteurs. Maar ook een goeie film? Heb op dit moment mijn twijfels..

avatar van AHWA

AHWA

Hmm...hele rits sterren (en bloedmooie dames), maar de trailer laat nog niet echt veel indruk achter.

avatar van Boothead

Boothead

Een film die draait om conversaties, maar over het algemeen hele slechte conversaties. Hier en daar een sterk moment, maar die zijn op 1 hand te tellen. Gemiste kans, next.

wilkovw

Dat ik hier mijn tijd aan heb verspild -.-´

Waardeloze film, echt waar!

Slecht verhaal, en dan denk je dat de film het goed maak met mooie vrouwen, maar nee hor!

In de film komen geen tieten enzo voor, dus daarvoor hoef je hem ook niet te kijken.

De film zit ook ontzettend slecht in elkaar, bijvoorbeeld dat ze de film op pauze zetten, dus dat iedereen stil staat, en er dan 1tje nog wel beweegd en die praat. Maar al die andere knipperen nogsteeds met de ogen en bewegen ook heel iets. Dus net een slecht levend standbeeld.

En de overgang op scenes zijn waardeloos! net alsof het als het van de ene scene naar de andere scene overspringt dat er dan een minuut zwart beeld is.

1 plus punt is dat de vrouwelijke acteurs wel mooi zijn

cijfer is dus niet hoger dan een 1,5

avatar van jippie2010

jippie2010

wat een tegenvaller. Probeerde vernieuwend te zijn...

koste me moeite om de film uit te kijken, 1,5

avatar van Elineloves

Elineloves

wilkovw schreef:

GEEN TIETEN? Potverdropjes! Schande. Dan kijk ik hem dus al niet!

De openingsscène was even wennen. Aan de ene kant omdat ik onder de indruk was van de schoonheid van Carla Gugino, anderzijds omdat mijn oog direct viel op Zachary Quinto, die ik voornamelijk ken als 'übergay' uit de serie American Horror Story. Het heeft me even moeite gekost om hem los van die rol te kunnen zien. Helaas vond ik de dialogen ook niet bijzonder indrukwekkend of interessant.

De eerste paar minuten waren dan ook tenenkrommend saai, maar ik bleef doorkijken, want was erg benieuwd naar de rest van de cast. Neem een Kevin Zegers, Josh Hartnett, Alexis Bledel, Rosario Dawson, Danny DeVito en Emmanuelle Chriqui. Daar zou toch wel iemand tussen zitten die mijn aandacht wist te trekken in deze film, of zelfs wist te entertainen?

Na 5 minuten begon ik mijn wenkbrauwen te fronsen. Na 10 minuten begon ik een beetje onderuit te zakken op de bank. Na een kwartier kwam er een vermoeid zuchtje. Na 20 minuten begon ik te gapen. Na 25 minuten deed ik al het bovenstaande tegelijkertijd.

Wat een vervelende voice-over ook, helpt niet bepaald mee. Zat al amper vaart in de film, dus dan is zoiets ook erg overbodig. Mooie vrouwen? Yes. Vervelende personages? Yes. Ik vond de rollen, die op zich aardig wat potentie hadden, niet goed of grappig genoeg uitgewerkt om echt aan te komen bij de kijker. Je krijgt veel gezichten te zien maar krijgt niet de kans om iets voor ze te voelen. De muziek is niet passend, althans, dat vond ik niet en het camera werk is zoals eerder genoemd.. een beetje vreemd. Erg amateuristisch eigenlijk.

Het heeft me niet weten te vermaken en ik ben drie keer zo moe als voordat ik de film gekeken heb. Jammer. Gelukkig waren de dames wel knap. Ondanks het feit dat je geen enkele tiet zag, alleen maar zwarte balkjes. MEH!

avatar van hannes64

hannes64

Emmanuelle Chriqui

avatar van blurp194

blurp194

Tsja. Geen tieten.

Wel een volkomen chaotisch gedoe, een paar dames die voor mij net iets teveel op elkaar lijken waardoor ik dan nog meer in de war raak, overbodige zijlijntjes - tenminste, zo lijkt het toch, totdat uitkomt dat het zonodig allemaal bij de haren erbij getrokken wordt.

En prutserig lelijk camerawerk - bij een paar van de dialogen en driegesprekken, springt de camera heen en weer - maar niet vanuit dezelfe plaats of die van een toehoorder. Heel lelijk.

En dan nog tot overmaat van ramp de scene zonder tieten. Meh.

avatar van schumacher

schumacher

Veel blabla, wel een schoon vrouw maar voor de rest dan ook nikske te zien, bij momenten is de film heel saai ook, in andere momenten kon het toch iet of wat boeien maar over de hele lijn vond ik deze film gewoon niet goed, zeker en vast geene aanrader.

Verspil er uwen tijd niet aan mensen.