Le Marquis (2011)

Frankrijk
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Dominique Farrugia
met Franck Dubosc, Richard Berry en Jean-Hugues Anglade

Thomas Gardesse, een verkoper van alarmsystemen, wordt gearresteerd voor enkele lichte feiten en moet voor zes maanden naar de gevangenis. Om het respect van zijn medegevangen te winnen stelt hij zich voor als Le marquis, een mysterieuze, geniale overvaller waarvan niemand het gezicht kent. Twee weken voor het einde van zijn straf komt een andere overvaller hem helpen ontsnappen. Hij heeft de hulp van 'Le marquis' nodig bij een overval op Manilla...