Tom and Huck (1995)

Avontuur / Familie

geregisseerd door Peter Hewitt
met Jonathan Taylor Thomas, Brad Renfro en Eric Schweig

Tom Sawyer is getuige van een moord. Samen met zijn vriend Huckleberry Finn, een zwerversjongen, gaat hij op zoek naar bewijzen, om de onschuld van de plaatselijke alcoholist, die van de moord beschuldigd is, aan te tonen. Wanneer dit lukt, is Tom bang om door de werkelijke moordenaar te worden omgebracht.

Brad Renfro blijft mijn favorite acteur. Jammer dat hij zo jong is dood gegaan, want hij was jong al een groot acteur, in The Cure, The Client en ook deze film heeft hij het bijzondere, waardoor je de film wilt zien.

avatar van Phantasm
Leuke jeugdfilm die lekker wegkijkt.

avatar van TornadoEF5
Dit heeft dus ooit... in de IMDb top 250 gestaan