Dig og Mig (2008)

Alternatieve titel: Crying for Love

Denemarken

geregisseerd door Christian E. Christiansen
met Laura Christensen, Neel Rønholt en Julie Ølgaard

Sarah is een professionele zwemster en haar ambitieuze vader wil dat ze er erg ver in komt en gaat daar heel ver in. Mette neemt afstand van haar zwaar religieuze familie, omdat zij een toekomst voor haar in gedachten hebben waar ze niet blij mee is. De onzekere Stephanie is zó bang om afgewezen te worden dat ze de relatie met haar vriend, die erg goed voor haar zorgt, verbreekt. Bij alle drie de vrouwen wordt kanker geconstateerd en ze ontmoeten elkaar in het ziekenhuis. Ze zijn alle drie erg verschillend, maar hun zoektocht naar liefde en begrip brengt ze bij elkaar.