Alice in Murderland (2010)

Horror / Thriller

geregisseerd door Dennis Devine
met Malerie Grady, Marlene Mc'Cohen en Kelly Kula

Alice is jarig en haar vriendinnenclubje organiseert een verjaardagsfeestje waarbij alle dames verkleed moeten komen als hun favoriete personage uit Wonderland. Er verschijnt echter iemand die niet uitgenodigd is en deze persoon zaait dood en verderf op het feestje.

avatar van jeroentjuhhhhh
Leuk voor de liefhebbers van Amerikaanse trash, ziet er lekker uit!

avatar van Observator
Had ik toch maar even de trailer bekeken..

wael
Gottegottegot, wat een gedrocht van een film zeg!!!

avatar van clockwork72
Waarom zou je zulke crap gaan bekijken als er 1000000.00000 betere films bestaan???

Zoveel films bestaan niet

Crap is subjectief.

dominion
Maar dit filmpje ziet er alsnog ook erg crappy uit.
Dus heb niet echt zin om mijn tijd hiermee te verdoen.

avatar van Observator
Toen ik 'm zag scoorde hij nog een 8,5 op imdb..

dominion
Sta er ook van te kijken

avatar van jeroentjuhhhhh
Groepje Amerikaanse vrouwkes in Alice in Wonderland kostuumpjes, te vinden op 't meest saaie feestje ooit...wachtend op een mes of bijl om ze uit hun lijden te verlossen.

Dan ben ik er weer bij En dan komt het goed uit dat ik van home-made films hou, want dat is een must voor dit werkje. Mocht je geen enkel interesse hebben in no-budget gekloot, loop er dan fijn met een grote boog omheen!

Lekker dom bullshit verhaaltje gevuld met wat standaard dames. Waar die über domme weer de leukste is qua lines. Best vermakelijk, debiel zooitje bij elkaar geraapt uiteindelijk. De kills vallen wat tegen, of liever gezegd: zijn flink kut! Maar dat zit de pret nauwelijks in de weg. Ik hou enorm van dit soort crap, die gewoon (mits de kijker er van houdt) erg veel charme te bieden heeft.

Alice In Murderland biedt totaal geen interessante dingen voor fans van b-horror, enkel voor home-made-crap liefhebbers. Ben je dat niet? Blijf erafffff

avatar van Elineloves
Dit klinkt leukkk! Count me in! *Start zoektocht*

avatar van jeroentjuhhhhh
Ben benieuwd! Er zitten zoveel verdomd gare dingen in, thee drinken op een feest, mislukte boobytrap, slap stick bitch fights, kont aan wc lijmen.. . Als je alles met een lach bekijkt, en daar dan ook van weet te genieten, is dit wel erg leuk om tussendoor te zien

En die gare ontknoping, slaat he-le-maal nergens op

avatar van misterwhite
Eindelijk zie ik de aftiteling, wat een opluchting!!! Want dit was werkelijk één van de meest irritante films ooit. Alles is gewoon doodsaai en vreselijk gemaakt. En zelfs met buurmeisje van 6 kan nog beter acteren dan die bende vrouwen. De ergste vond ik nog die Oom! Heel vaak zitten te zuchten wanneer hij in beeld kwam. Het verhaal is slecht, de effects zijn slecht, alles is gewoon mega slecht!

Zelfs deze revieuw is slecht gewoon dankzij dit stuk ellende!!!
A big waste of time!

avatar van jeroentjuhhhhh
Maar waarom kijk je dit dan Nikki ? Want zoiets kijk je uiteindelijk niet voor goed acteerwerk, goed verhaal of goede effecten, toch?

avatar van misterwhite
Ik keek voor vermaak omdat ik moe maar ik werd juist nog meer slaperig
En die acteerprestaties waren gewoon mijn nachtmerrie, ik verwachtte toch iets beter hoor
Effecten had ik slecht verwacht maar dit was werkelijk wel mega k*t
En dan niet te vergeten: het einde

En mijn naam is met 1 'K'

avatar van Aapje81
Prachtige titel maar dat zegt natuurlijk niets over de inhoud. Zal hem tzt eens proberen.

avatar van @quikfit
De Trailer was voor mij genoeg,sorry....

avatar van JustMike
Through The Looking Glass Today,
You See: America's worst home video's

God, god, en nog maals god. Wat was dit slecht, ik bedoel, ik kan wel tegen wat slechte films, maar dit. Dit is gewoon zo slecht! De vrouwen zagen er een beetje (heel erg) uit als strippers. En dit acteerwerk hier is ook zo erg slecht. De kostuums zijn lelijk. Echt totaal niet wat ik had verwacht voor deze titel.

De voorkant ziet er ook op zich wel grappig uit, en de titel ook, maar deze film is echt zo erg af te raden. Ik vond hem ook echt totaal niet grappig (srry jeroentjuhhhhh). Geen goede grappen, geen leuke film, geen 1. Maar een 0.5! En ja, idd bullshit verhaal! Bullshit Acteerwerk! Bullshit camerawerk! Bullshit film! Het enige grappige was de intro: Based On True Events! Ook die lach op het einde sloeg echt totaal nergens op. De acteerprestaties waren zoals ik al eerder zei, oerslecht, maar nog erger dan dat! Tamtamtamtam!!

0.5

avatar van Elineloves
Vrouwen die er uit zien als strippers vind ik geen probleem hoor, zeker niet wanneer ze nog knap zijn ook...

Maar nee, acteren kunnen ze natuurlijk niet. Tenminste, ze krijgen er ook niet heel erg de kans voor in een film als deze.

De manier van filmen was iets waar ik aan moest wennen, soms kreeg ik het gevoel dat mijn lenzen vies waren maar dat bleek dus de film zelf te zijn. Wazig, vaag. De kills zijn werkelijk tenenkrommend, maar stiekem zat ik toch met een lachje te kijken en stiekem te grinniken over hoeveel shit deze film toch over zich heen moet krijgen van mensen die het een gedrocht vinden. Ik zal nooit beweren dat dit een goede, leuke of interessante film is, zelfs niet voor de liefhebbers, maar voor mij had het iets genietbaars. Het enige wat me opviel is dat het voelde alsof ik pas 3 kwartiertjes aan het kijken was, toen de aftiteling in beeld verscheen. De tijd vloog om, terwijl er eigenlijk helemaal niet veel gebeurde.

Het is precies wat Jeroen zegt, als je direct al weet dat je dit waardeloos gaat vinden, bespaar je de 1,5 uur dan en kijk iets anders.

avatar van jeroentjuhhhhh
Tof dat je 't ook leuk vond Soms is er inderdaad niet zoveel nodig.

avatar van Observator
Maar bij 'de kunst van het weglaten' stel ik me toch iets anders voor.

avatar van JustMike
Hmmm
De stemmen zijn eigenlijk wisselend dus, als je nog zat te twijfelen, zou ik hem gewoon kijken, want het kan leuk zijn. Ik zond er jammer genoeg niks aan (wel geniale titel), maar er zijn ook goede stemmen, met goede meningen, dus gewoon kijken

Jeroentjuuuuhhhhh,
is "the house that screamed" misschien wat voor jou? alleen maar een voorstel

avatar van jippie2010
jeroentjuhhhhh schreef:
En dan komt het goed uit dat ik van home-made films hou, want dat is een must voor dit werkje. De kills vallen wat tegen, of liever gezegd: zijn flink kut! Maar dat zit de pret nauwelijks in de weg. enkel voor home-made-crap liefhebbers. Ben je dat niet? Blijf erafffff

Ik ben zowel liefhebber van de b-film als van de home-made films. Maar wat dit zooitje ongeregeld heeft gemaakt is echt huilen met de pet op. Van een home-made film verwacht ik creativiteit, een orginele wending, interessante experimentele dingen, en acteurs in ontwikkeling. Dit was niks van dat alles. Met dit soort films is vaak hoe fouter hoe beter, maar dit blijft hopeloos bij fout steken.

avatar van Vascago
De reviews van Jeroentjuhhhhh en Elineloves doen dit filmje gelijk op mijn lijstje belanden

avatar van Vascago
Hilarisch slecht. Het acteerwerk zou best goed genoemd kunnen worden want ik kan me niet voorstellen dat 7 meiden echt alle 7 zo onwijs dom kunnen zijn als in deze film. Ik heb constant in een deuk gelegen om de debiele dialogen, krankzinnige acties en de foute soundtrack.
Prima vermaak. Zeker met een paar biertjes erbij, of eigenlijk alleen dan

avatar van akira124
Hillarische titel, ik moet deze toch maar eens gaan opzoeken.

avatar van Inland Rabbit
Eigenlijk bizar slecht, maar net als filmpjes als Midnight Skater en Redneck Zombies is het hierdoor wel erg vermakelijk. Duidelijk home-made en het draait meer om foute oneliners, cat-fights en fout gelopen paddo trips. De kills zijn slecht, de manier waarom de gore wordt ingezet is daarentegen wel erg grappig. Kleine 3* , maar daar kun je realistisch gezien gewoon 2 sterren vanaf trekken.

disneystore
hahahahahahahahahaah