Bratz: Passion 4 Fashion - Diamondz (2006)

1 stem

Animatie / Muziek

geregisseerd door Nick Rijgersberg
met de stemmen van Ogie Banks, Lacey Chabert en Kaley Cuoco

De meiden van het magazine Bratz doen mee aan een reality-programma op tv, genaamd America Rocks Fashion. De presentator is hun vriend Byron Powell. De regels van het spel zijn als volgt: ze krijgen een week om door het land te reizen in een coole truck met ingebouwde catwalk. Daarmee gaan ze op zoek naar drie jeugdige modeontwerpsters in spe, om ze in te schrijven voor een grote modewedstrijd in New York. Die meiden mogen daar hun eigen ontwerpen showen en de winnares wordt een echte modeontwerpster én wint de hoofdprijs: een paar superhippe diamanten laarsjes! Het andere team is een concurrerend modetijdschrift, dat ook drie meiden mag afvaardigen. De Bratz zijn ervan overtuigd dat zij het aanstormend talent zullen vinden dat hun magazine beroemd zal maken!