Bratz: Babyz the Movie (2006)

Animatie / Familie

geregisseerd door Davis Doi
met de stemmen van Maryke Hendrikse, Alexandra Carter en Britt McKillip

Het hippe Bratz Babyz-vierspan trekt in deze film naar het winkelcentrum, hun lievelingsplek waar ze urenlang kunnen shoppen en nieuwe outfits passen. De ondernemende babymeisjes worden erg tegen hun zin naar de crèche gebracht, maar lang zijn ze niet van plan om daar te blijven. Op hun eigen, originele manier weten ze te ontsnappen en gaan zonder dat iemand het weet op ontdekking in het winkelparadijs. Ze duiken er naar muntstukjes in een fontein en zingen zelfs mee in een karaoke-wedstrijd.

een stomme film de stomste die er bestaat

avatar van FillumGek
"Het hippe Bratz Babyz-vierspan trekt in deze film naar het winkelcentrum, hun lievelingsplek waar ze urenlang kunnen shoppen en nieuwe outfits passen."

Het klinkt ook zo ontzettend boeiend!

avatar van jumpstylemovie
we echt een ontzettend slechte film.
veel tijd verspilt aan niks.
1.0 *** omdat het nog geinig getekend is.

avatar van Sassia
Oke....kan het nog erger???

wie kijkt dit dan ook alleen die verhaal naam en plaatje al

avatar van tommykonijn
Werkelijk waar wat een flutfilm, Het Verhaal is vreselijk slecht (De afleveringen ook) en de stemmen zijn ook vreselijk vind ik denk dat als je deze Film Goed wilt vinden dat je een echte Bratz-Fan moet zijn want ik heb deze Film eens met puur toeval gezien en ik zou hem dus ook nooit meer hoeven zien.

Nou nou mensen..
Het is een film voor kleine dames en de mijne vond deze heel leuk.

Ik zelf natuurlijk niet, haha..

avatar van TheLionKingFan
Wat is dit nou voor troep
Ik heb er spijt van dat ik hem heb gekocht voor mijn kleine zusje
Geef me dan maar Dinotopia 2 die lijkt me veel leuker dan dit.
Nou ja alles is leuker dan dit zelfs 2012 Doomsday deze mag op nummer 1 in de Flop 100

avatar van TheLionKingFan
Niet super slecht.
Natuurlijk is het wel echt voor de kinderen van een jaar of 6.
Voor de wat oudere: Geen aanrader