• 8.518.247 stemmen

Geregisseerd door: Michael Lehmann

Met onder meer: Billy Crystal en Kathleen Quinlan

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot My Giant

"A comedy of incredible proportions."

Sam Kamin is een welbespraakte, gedreven impresario die het probeert te maken in de harde filmwereld. Geen moeite is hem te veel, zelfs zijn huwelijk offert hij op. Wanneer hij eindelijk een jonge acteur mag vertegenwoordigen die daadwerkelijk een filmrol krijgt, reist hij naar de set in Roemenië. Tot Sams ontzetting wordt hij echter door de knaap ontslagen. Helemaal van streek belandt hij met zijn auto in een Roemeense rivier, maar hij wordt gered door twee mysterieuze reuzenhanden. Terug bij zijn positieven ontdekt Sam dat zijn redder de reus Max Zamphirescu is. Meteen flitsen de dollartekens in zijn ogen en tracht hij de gigant te overhalen om zijn kans te wagen in de filmwereld. Maar Max wil echter enkel naar Amerika reizen om zijn jeugdvriendinnetje Lilliana terug te zien.

imageimageimageimageimage

Justin Allen

Rose Kaminski

avatar van Thegunner

Thegunner

Leuke film met een klein rolletje voor Steven Seagal.

nomis

Huh? Steven Segal in een komedie/drama? Wat voor rol dan precies?

avatar van Moviestar

Moviestar

Billy Crystal doet het aardig maar die Gozer die "The Giant" speelt is op den duur erg vervelend. 1,5*

avatar van empirekees

empirekees

Ik heb deze film volgens mij al drie keer in de gids zien staan dit jaar...

avatar van Purmerend

Purmerend

Steven Segal acteert in een film, waar ook my giant aan mee gaat werken. Ik had deze film al eens gezien, maar er is niet veel aan.

avatar van lennox

lennox

wat doet steven seagal precies in deze film?

avatar van Illegal Alien

Illegal Alien

Steven Seagal speelt gewoon zichzelf. Hij speelt de hoofdrol in de film waar Crystal die reus probeert in te krijgen.

Handig om te weten is dat de reus niet vertolkt wordt door een professioneel acteur, maar door ex-NBA'er Gheorghe Muresan.