Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

A Family Thanksgiving (2010)

Drama / Fantasy

geregisseerd door Neill Fearnley
met Daphne Zuniga, Faye Dunaway en Gina Holden

Claudia studeerde rechten aan de universiteit van Harvard en is nu een rijke, succesvolle advocate. Ze leidt een luxe leventje in New York en is hard op weg de eerste vrouwelijke partner van een prestigieus advocatenkantoor te worden. Claudia is een bikkelharde vrouw, die niet hecht met haar familie is en zich niet meelevend gedraagt richting haar personeel. Maar dan ontmoet ze de mysterieuze Gina, die haar meeneemt naar een alternatieve realiteit en Claudia laat zien hoe haar leven er uit had kunnen zien, als ze andere keuzes had gemaakt.

avatar van Decec
Poster gevonden en aangepast

avatar van Rickyvee
Komt niet vaak voor films zonder stemmen...vanaaf op Film 1....ben benieuwd!

avatar van nightbreed
Mierzoete tv-film met matig acteerwerk die ook nog eens heel erg cliché is. Dit verhaal is al 20 keer eerder en beter gedaan. Wat ziet die Faye Dunaway er tegenwoordig eng uit met die botoxkop.

avatar van Fran
Duidelijk een Hallmark film maar ik vond hem niet geheel onaardig. Het lijkt heel erg op de "Family Man" met Nicolas Cage. Eigenlijk is het praktisch hetzelfde. Desondanks vond ik het wel vermakelijk om naar te kijken.

Uit pure verveling gekeken deze film en daar is hij eigenlijk best geschikt voor. Het stelt overigens allemaal weinig voor (zeg maar gerust een dertien in een dozijn film) maar het was weer eens leuk om Daphne Zuniga te zien. Hoewel ze bijna in de 50 is zag ze er best nog aardig uit en ze speelde ook best redelijk. Er zitten overigens best wat aardige vrouwen in deze film en dat is ook de grootste reden dat ik de film heb kunnen uitkijken. Wel met enige pijn en moeite overigens. De film is inderdaad op Film 1 te zien en daar heb ik hem dan ook op gekeken. De doelgroep voor deze film is duidelijk vrouwen, dus misschien kunnen die het gemiddelde wat opkrikken.

avatar van Aapje81
Sympathieke familiefilm met een prima Zuninga en een nogal kinderachtige Dunnaway. Verder is het kleine meisje erg leuk en slaagt de film er prima in om zijn boodschap over te brengen. Het is een prettige feelgood movie die met het mierzoete einde af en toe tenenkrommend wordt. Gelukkig is er dan nog de mooie Gina Holden die veel goed maakt.

Redelijk

avatar van david bohm
Mierzoete film voor het hele gezin met aardig acteerwerk van de cast, vooral het meisje komt best schattig over. Het wordt haast een genre op zich, succesvolle, egocentrische mensen die opeens in een gezinssituatie belanden. In de brakke toestand waarin ik verkeer is dit een goed kijkbare film. Hoewel teksten Honey I am so pride of you en variaties hierop je neus uitkomen tijdens het kijken.