Family Plan (2005)

geregisseerd door David S. Cass Sr.
met Tori Spelling, Greg Germann en Jordan Bridges

Charlie McKenzie is single, slim en aantrekkelijk. Ze gaat helemaal op in haar werk bij Sugar Dot Bakeries, een niet al te succesvolle koekjesfabrikant. Haar baan komt in gevaar wanneer het bedrijf wordt overgenomen door Walcott Cookies. Omdat ze weet dat haar nieuwe baas Edward Walcott veel belang hecht aan traditionele waarden als een stabiel gezinsleven, verzint ze een heel gezin voor zichzelf...

avatar van xenne
niet echt een slechte film, maar een nogal afgezaagd verhaal. absoluut niets nieuw onder de zon. er valt verder niet zoveel aan op te merken, behalve dan de irritante muziek de hele tijd ... 2

avatar van !Lise...!
Wel een mooie film!

Van mij krijgt em 3,5*

Duidelijk een tweederangsfilm. Wel leuk om eens te bekijken, maar een tweede keer zou er echt te veel aan zijn. Er is immers helemaal niets nieuws aan. De muziek is mij niet opgevallen. Wel vond ik Tori Spelling een nogal irritante actrice.

avatar van brabusRUS
Ik snap gewoon waarom zo'n low budget en onbekende film op RTL5 komt. Maar 223 stemmen op imdB. Ik ga 'm toch even kijken aangezien er niks anders op tv komt.

avatar van brabusRUS
Typische Amerikaanse low budget film. De script sloeg en plot slaan opzich nergens op. Flauwe grappen en slech geacteerd. Toch was ie best kijkbaar.

avatar van jarno1975
Precies wat je er van verwacht. Slap verhaaltje met matig acteerwerk waarbij je jezelf af en toe betrapt op een klein glimlachje.
2* is meer als voldoende.

avatar van DonOswaldo
Matig.

Vooral de introductie is nogal tergend. Vanaf het moment dat ze de acteur inhuurt begint het wat op gang te komen en wordt het wat leuker. Maar wordt het echt leuk? Dat niet. Vooral door Tori Spelling. Naast het feit dat ik het niet al te prettig vind om naar haar te kijken, weet ze ook niet leuk of met enige uitstraling haar rol te spelen. Jordan Bridges vormt gelukkig nog een fijne tegenhanger wat het toch ietsje opkrikt. Al voelt het einde wel iets gehaast aan.

Voor mensen die niet van romcoms houden het best te vermijden, maar ook voor mensen die er wel erg van houden (zoals ik) eigenlijk ondermaats en gerust over te slaan.

Kleine 2,5*

snoozerlover
Soms wel grappig, maar vooral heel erg saai...