The Lennon Report (2016)

1 stem

geregisseerd door Jeremy Profe
met Evan Jonigkeit, Stef Dawson en David Zayas

De film vertelt het waargebeurde verhaal van de gebeurtenissen nadat John Lennon werd neergeschoten, gezien door de ogen van de overlevenden. Alan Weiss, een ambitieuze, jonge verslaggever, bevindt zich in een positie om het grootste verhaal van het jaar te brengen na een gewelddadig motorongeluk. De afdeling spoedeisende hulp in het Roosevelt ziekenhuis ontdekt dat een onbekend slachtoffer 's werelds grootste rockster blijkt te zijn. Wanneer ze proberen het leven van hem te redden is het erg moeilijk om het nieuws stil te houden.