• 11.005 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Gordon Douglas

Met onder meer: James Coburn, Lee J. Cobb en Jean Hale

Gesproken taal: Italiaans en Russisch

Plot In like Flint

"FLINT'S BACK In Action... In Danger... In the Virgin Islands... Where the Bad Guys... Are Girls!"

Opnieuw wordt Flint opgeroepen door zijn oude baas, ditmaal om een groep vrouwen tegen te houden, die van plan zijn om de wereldmacht te verkrijgen door iedereen in hun salon te hersenspoelen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Derek Flint

Lloyd C. Cramden

U.S. President Trent

Elisabeth

General Carter

Lieutenant Avery

avatar van minus

minus

Ah de favoriete film van Austin Powers!

avatar van stephan73

stephan73

Ook de tweede, en laatste, Flint film was weer genieten geblazen. Hoewel deze film bijna twee uur duurt, verveelt hij geen moment.

In plaats van wetenschappers die het weer kunnen controleren, gaat het nu over vrouwen die de wereld over willen nemen.

Dus wordt Derek Flint weer gevraagd om daar een stokje voor te steken. Wat hij maar al te graag doet, want Derek houdt wel van vrouwelijk schoon.

James Coburn maakte na twee Flint films nog een spionage film (The President's Analyst), wat jammer is, want ik had best wel meer van dit soort films met hem willen zien.

Kleurrijk, vol met humor, prachtige decors en swingende muziek! Een must voor liefhebbers van swinging '60s films!

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

James Coburn die praat met dolfijnen, hoeveel gekker kan je het nog bedenken? Dit verhaal is nog belachelijker dan de eerste film, Our Man Flint (1966). Coburn blijft een grappige versie van de rijke superspion spelen, maar deze film bevat teveel onzin en kon mijn aandacht niet vasthouden. Deze kinderachtige girl-power film is helaas niet aan mij besteed. Opnieuw goede muziek van Jerry Goldsmith.