• 10.601 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Michael J. Weithorn

Met onder meer: Jenna Fischer, Chris O'Donnell en Kim Coates

Gesproken taal: Engels

Plot A Little Help

Het leven is een puinhoop voor Laura, een mondhygiëniste uit Long Island in de nasleep van 9/11. Nadat haar vreemdgaande man Bob overleden is aan een hartaanval stapt haar arrogante familie naar voren om te helpen. Als ze Dennis, de zoon van Laura, inschrijven op een chique privé-school wordt hij niet bepaald gastvrij ontvangen door zijn klasgenoten. Totdat hij vertelt dat zijn vader een brandweerman was die omgekomen is tijdens 9/11. Wanneer deze leugens een eigen leven gaan leiden moet Laura een manier zien te vinden om zichzelf te bevrijden, haar zoon te steunen en weer controle te krijgen over haar leven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Van de schrijver/producer van The King of Queens! Een van mijn favo TV series

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

Lijkt me een leuke feel-good film. Plus, ik leef voor films die bestaan uit acteurs van TV-series.

stinissen (crew films & series)

Heerlijke film die lekker weg kijkt over verdrongen verdriet en verborgen liefdes met een hele mooie Jenna Fischer ( The Office) ook de rest van de cast was erg goed na genoemde boven bij de film gegevens ook nog rollen van Brooke Smith (Grey's Anatomy ) , Rob Benedict (Supernatural) en een verbouwde Lesley Ann Warren .

avatar van wwelover

wwelover

Wat een teleurstelling is deze film gebleken, Jenna Fischer is één van de weinige dingen die film leuk maakt, en haar vader die lekker hard is. Maar het verhaal is verder erg saai en matig, en ook een beetje onrealistisch. Hij kakt vaak in en is ook niet echt mooi gefilmd ofzo.

avatar van Waku

Waku

Beetje soap achtige film. Alsof het een lange pilot is van een tv serie.

Het klinkt nogal zwaar zodra je de beschrijving leest van de film. Echter in praktijk valt het alemaal wel mee. Geen vervelende film om naar te kijken , kijkt makkelijk weg ondanks bijna lengte van 2 uur.

avatar van Oliveri

Oliveri

Merkwaardige film, nauwelijks een komedie vind ik overigens. Toch een zeer prettige film om naar te kjken, vooral door de sterke karakters van de hoofdpersonen, niemand uitgezonderd.

Het einde had (zoals zo vaak) beter gekund, maar door de eerder genoemde pluspunten toch een goeie waardering (4 ****)

avatar van erpunited

erpunited

Enorm trage film. Ik vond hem echt tegenvallen en waar is het komische gehalte in deze film te vinden. Het is een drama op en top

avatar van Mega-Video

Mega-Video

Tja.....een drama is het zeker. En dan nog een die niet echt tot de verbeelding spreekt. Vond hem erg rommelig en zeer teleurstellend. Je moet gaandeweg je route zien te vinden in dingen die je misschien herkent uit je eigen leven. Althans, dat heb ik er zelf maar van gemaakt. Iets anders heeft deze film niet toe te voegen. Ook het open, zeer teleurstellende, waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken, einde.......vreselijk!!!!!

"JIJ verkoopt boeke....JA.....ik zoek een boek voor me vriendin....JA......en die ga jij voor me zoeke....met die stoffige muts van je.....maar wél met een ope einde........!"

1 hele dik ster voor deze stoffige mutse film

avatar van lelici

lelici

Geen hoogvlieger, maar blijft wel boeien. Ik had op een ander einde gehoopt.....

avatar van Keane1983

Keane1983

De combinatie en ballans tussen humor en drama is prima en zorgt ervoor dat de film niet te zwaar op de hand wordt.

Acteerwerk is prima. Miste wel soms wat chemie tussen de speler.

Het verhaal is prima, maar zat weinig vaart in hoewel het geheel wel blijft boeien.

Soundtrack en score zijn prima.

Dit is vermaak waar je voor in de mood moet zijnen rustig voor moet gaan zitten, wellicht dat je hem dan kunt waarderen.

Prima film. 3,0*

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Ik heb gemengde gevoelens bij deze film.

De film kaart zware onderwerpen aan, en worden zo nu en dan voorzien van een luchtig sfeertje. Toch bevat deze film onder leiding van Michael J. Weithorn meer drama dan komedie. In bepaalde opzichten kon ik mij goed vinden, maar toch mist de film een aantal punten. Vooral het afgeraffelde einde viel me tegen. Ik had gehoopt op meer duidelijkheid m.b.t. de rechtzaak, en de relatie tussen Laura en Paul. Met name de invloed binnen de familiesfeer. Ondanks dat dit misschien niet de intentie van het verhaal is geweest. De aanwezigheid van Jenna Fischer maakt het bekijken van deze film alleen al de moeite waard.

Michael J. Weithorn won een prijs tijdens het San Diego Film Festival 2010. Mijn beoordeling is redelijk tot bijna goed.

2,5 *