You're So Cupid! (2010)

Romantiek

geregisseerd door John Lyde
met Brian Krause, Jeremy Sumpter en Lauren Holly

De tweelingzussen Emma en Lilly zijn zo verschillend als dag en nacht. Emma is een mooie blonde wildebras die niets liever doet dan paardrijden, terwijl haar verlegen roodharige zus Lilly liever alleen gelaten wordt met een goed boek. Samen zijn ze erg goed in het koppelen van mensen en dat terwijl ze zelf nooit echt verliefd zijn geweest. Wanneer ze in het laatste jaar van de middelbare school zitten worden ze eindelijk verliefd. Het wordt echter gecompliceerd als ze er achter komen dat ze beide op dezelfde jongen vallen. De zussen die ooit onafscheidelijk waren besteden nu elk moment van de dag om elkaar zwart te maken en zo het hart van hun droomman te veroveren. Ondertussen gaat het met de relatie van hun ouders niet goed. Kunnen ze hun problemen overwinnen en hun koppelvaardigheden gebruiken om hun ouders weer bij elkaar te brengen?

avatar van Alittleromance
Deze film is te zien op Prime, als hier nog niet op gestemd is?