Sangaree (1953)

1 stem

geregisseerd door Edward Ludwig
met Fernando Lamas, Arlene Dahl en Patricia Medina

Georgia, 18de eeuw. Dr. Carlos Morales, de zoon van een contractarbeider, is opgevoed door generaal Roy Darby. Carlos erft grondstukken in de staat Georgia, als Roy komt te overlijden. Hij wordt tegengewerkt door Nancy Darby, die haar vaders testament wil wijzigen. Daarnaast wil Nancy ook haar vaders wens uitvoeren om gratis klinieken voor de armen op te zetten, die dan onder toezicht van Carlos moeten komen. Carlos moet vaststellen, dat ware schuldigen achter Nancy’s verzet tegen het testament haar verloofde Harvey Bristol en diens vader Dr. Bristol zijn. Beiden azen op de Roy’s grondgebieden.

Met de vader van Lorenzo Lamas.