Malicious (1995)

Thriller / Actie

geregisseerd door Ian Corson
met Molly Ringwald, John Vernon en Patrick McGaw

Doug, een college honkbalster, gaat vreemd met Melissa, terwijl zijn vriendin Laura in San Francisco is. Als zij terug is, wil hij echter gelijk weer stoppen met de affaire met Melissa. Wat hij niet weet, is dat zij behalve wild en mooi, ook erg gestoord is. Zij heeft een obsessie voor Doug, en ze doet alles om hem terug te krijgen. Ze besluit met geweld het leven van Laura te terroriseren en ruineren.

Weer een verspilde filmavond voor mij met deze film. Slecht geacteerd, zeer voorspelbaar verhaal dus echt weinig verrassends. Niets eens echt vermakelijk.

avatar van mikey
Een student heeft een preutse vriendin (ze kan het niet in publieke ruimtes) en begint vervolgens een relatie met rokende en stiletto hakken dragende sexpert ringwald (die kan het wel) Wanneer hij verder wil met zijn verlegen meisje, belandt hij in een fatal attraction rip off. Redelijk voor een halfbakken b productie. Ringwald kan er wat van.

avatar van Tasha27
Leuk om gezien te hebben maar daar is ook alles mee gezegd. Thriller in de vorm van de film 'Fatal Attraction' (dit keer moet de kat het helaas ontgelden in plaats van het konijn) maar dan een niveau lager. Genre B-film. Op zich geen slechte cast, maar het acteerwerk komt niet uit de verf en de verhaallijn is erg voorspelbaar. Serieuze honkbalspeler (hoofdrolspeler Patrick mcGaw; vooral bekend uit de jaren '90) annex medisch student, heeft het weekend voor zichzelf wanneer zijn vriendin op gesprek gaat bij universiteit in een andere stad. Tijdens een feestje komt hij een medestudente tegen en hij laat zich verleiden met alle heftige gevolgen van dien. Zoals in het bericht van Mikey; Molly Ringwald gaat aardig los! Ondanks dat, helaas ook een voorspelbaar einde! Mijn waardering: 2 sterren.