Carlitos y el Campo de los Sueños (2008)

Alternatieve titels: Carlitos and the Chance of a Lifetime | Carlitos Droomt van Voetbal

Spanje
Drama / Familie

geregisseerd door Jesús del Cerro
met Guillermo Campra, Emilio Aragón 'Miliki' en David Becerra

De twaalfjarige Carlitos is gek op voetbal. En hij is er goed in. Helaas heeft hij daar niet veel aan, want hij woont in het weeshuis en de directeur heeft een hekel aan sporten. School is veel belangrijker! Maar als Carlitos ontdekt dat er selecties worden gehouden voor het Junior Europees Voetbalteam wil hij daar graag aan mee doen. Hij weet tijdens een schoolreis te ontsnappen en doet mee. Maar als hij wordt uitgekozen, beginnen de problemen pas echt: hoe kan hij steeds ontsnappen uit het weeshuis en ook zijn schoolwerk goed blijven doen?

avatar van FILM!BOY!
Heerlijke kinderfilm die lekker wegkijkt. Alles is erg goed aan zit er in. 5,0