All over the Guy (2001)

geregisseerd door Julie Davis
met Dan Bucatinsky, Richard Ruccolo en Sasha Alexander

Twee totaal tegengestelde gay twintigers worden door hun vrienden aan elkaar gekoppeld. Omdat ze in de liefde tot nu toe alleen tegenslag hebben gekend, doen ze er alles aan om maar niet verliefd te worden.

Dit lijkt mij wel een leuke film.. ben benieuwd vanavond
Cijfertje komt dus later !

avatar van Goodfella_90
wij wachten in spanning af

ik heb die film vandaag gezien. Het was erg schattig film hahaahh een 4

De film was leukkkkkkk!!!

Ik vond het ook wel een leuke film ja. Niks speciaals, maar vooral aan het eind wel vermaakt. In het begin vond ik het af en toe een beetje sloom toen die Eli met die vrouw zat te praten en Tom met die man bij die praatgroep ofzoiets. Zo achteraf.
Het moest nog een beetje op gang komen. Ik vond het wel een beetje stom dat het steeds weer niet werkte tussen Eli en Tom, want die redenen waren niet echt boeiend ofzo (elkaar een beetje uitschelden en dan weer terugkomen etc.) Maar wel leuk, hoor. Alleen beetje zinloos.

Maar goed.

avatar van BlueJudaskiss
Het grootste euvel van deze film was juist dattie helemaal niet op gang kwam. Allemaal erg vlot gefilmd en erg goed geacteerd, maar ik had heel vaak het idee alsof ik naar een extra lange aflevering van een televisieserie zat te kijken.
Andrea Martin en Sasha Alexander, twee prima actrices die helaas te onbekend zijn, spelen goed, maar de film helpt ze niet vooruit. 2*

P.S: Lisa Kudrow staat veeeeeeeeel te groot op de titelrol.
Die hele scene was trouwens een slap excuus om een beroemdheid in de film te hebben.

film was leuk, maar niet echt hoogstaand, had a good time though! 3,5*

Leuke film, inderdaad neit echt hoogstaand, maar wel origineel, het is eens wat anders.

Nou kom ik m,n eigen bericht tegen, maar deze film, daar staat me niets meer van bij Vanavond toch maar weer eens kijkje wagen...

avatar van DragQueen
Hele leuke film, met een erg leuke cast. het verhaaltje is vrij origineel uitgedacht en verfilmd. over het algemeen prima kijkvoer. 3 sterren.

Hartstikke leuke romantische feel-good film. Richard Ruccolo geeft de onzekere en bange, maar stoer stevig rokende en drinkende Tom uitstekend weer. Het is een goede zaak dat er de laatste jaren zoveel 'gewone' relatiefilms komen met een homoseksuele context; met ook 'normale'' vriendschappen tussen hetero- en homoseksuele mensen.

avatar van Madeliefje
Prachtig! Veel beter dan ik verwacht had. Een super combinatie van romantie, drama en humor. Natuurlijk is het al duidelijk hoe het af gaat lopen, maar de chemie is heel erg aanwezig en de personages zijn interessant.

avatar van Katharina
Schattige film en goedpassende soundtrack aan het einde van de film .