• 8.602.921 stemmen

Met onder meer: Janet McTeer, Kimberly J. Brown en Jay O. Sanders

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Tumbleweeds

"They ran away from everything but each other."

Mary Jo Walker is, na haar zoveelste mislukte relatie, met haar 12-jarige dochter Ava op weg naar het paradijselijke Starlight Beach. Daar ontmoet ze korte tijd later een van haar vroegere vlammen en dreigt ze weer in haar oude fouten te vervallen, als ze bij hem intrekt. Alles geheel tegen de zin van Ava, die zich eindelijk eens ergens thuis begint te voelen. Wanneer Mary Jo opnieuw dreigt op te stappen wordt Ava wanhopig en verdwijnt zij spoorloos. Mary Jo beseft dat zij haar leven moet veranderen wil zij haar dochter niet verliezen.

image

avatar van Norma

Norma

Een gemoedelijke, warme film. Best sfeervol, er leek zo nu en dan echt een warme gloed over de toch al zo zonnige setting te liggen. Heerlijk spel ook van de moeder en dochter, op een enkele scène na opvallend naturel. Het dochtertje deed me trouwens nogal aan een jonge Christina Ricci denken! Het is niet een verhaal met bijzondere hoogtepunten of emotionele uitschieters, maar doordat het sfeertje me zo aansprak en de moeder-dochterrelatie zo aandoenlijk werd neergezet vond ik het allemaal toch zeer genietbaar.