Come Dance at My Wedding (2009)

geregisseerd door Mark Jean
met John Schneider, Brooke Nevin en Roma Downey

In de kleine stad Gracie, New York, zijn Cyd Merriman en Zach Callahan slechts een paar weken verwijderd van het doorhakken van een moeilijke knoop. Cyd denkt eraan om de dansstudio, die al sinds enige generaties in haar familie is, aan een projectontwikkelaar te verkopen. Maar Laura Williams, advocaat en vriend van de familie, vertelt haar dat het niet zo eenvoudig is als het lijkt, want er staat nog een andere naam op de eigendomsakte van de zaak, namelijk die van haar vader. Plotseling wordt Cyd geconfronteerd met de timmerman Tanner Grey, de vader die ze nooit gekend heeft. Alhoewel haar vader pas nu opnieuw iets hoort over de akte, heeft hij niet het idee dat het de wens van Cyd is de Merriman Dance Studio te verkopen, maar verder uit te baten. Zach, aan de andere kant, vindt dat Tanner zich niet moet bemoeien met het bedrijfsleven van zijn verloofde...

Dick2008
Alleen stemmen, maar schrijven ho maar.

Ik dacht dat die Harlequin-films zo mierzoet waren. Moet straks nog naar de tandarts, niet vanwege het snoepen maar vanwege die zoete films. Nou nog wat suiker en stroop erbij. Kortom, mierzoete "troep". Een film over een dansstudio, die verkocht moet worden, afijn lees de hele beschrijving hierboven. Maar niet bijster interessant allemaal, "een goede slechte tijden" tv-movie. Ik vinden "vrouwenfilms" vaak niet zo'n geslaagde term, maar misschien hier toch op zijn plaats. 1.0