The Other Guys (2010)

Actie / Komedie

geregisseerd door Adam McKay
met Mark Wahlberg, Will Ferrell en Michael Keaton

'The Other Guys' volgt detective Allen Gamble (Will Ferell), een forensisch accountant die meer geïnteresseerd is in het papierwerk dan de actie op straat en detective Terry Hoilz (Mark Wahlberg), die opgescheept zit met Allen als partner na een beschamende publieke vertoning. Allen en Terry kijken op naar de agenten Danson (Dwayne Johnson) en Manzetti (Samuel L. Jackson) maar wanneer de mogelijkheid zich voordoet voor Allen en Terry om zich te bewijzen loopt het allemaal niet zoals gepland.

avatar van HarmJanStegenga
Lijkt me weer een heerlijk onnozel filmpje te worden, net als de eerdere werkjes van regisseur Adam McKay. Leuke cast in ieder geval.

avatar van kArIzMa_Movie
The Rock promises 'The Other Guys' Will... Well... Rock

"The movie's funny. I saw some footage the other day. It's awesome. The action is fantastic; it holds up in a great, great way. And of course, the comedy is great.
You're gonna dig it."
- aldus The Rock.

Ben benieuwd.
Wel jammer dat Paris Hilton een rol heeft.

avatar van wimnoot
Ik vind Adam McKay en Will Ferrel echt een super duo, en kijkend naar de rest van de cast wordt deze ook weer erg grappig.Alleen "the Rock" vind ik niet zo veel aan.

avatar van Kricky
volgens mij kwam michael keaton ook bij de cast. lijkt mij wel een grappig filmpje

avatar van Wilderness
Denk dat dit wel een mooi filmpje gaat worden.

Ferrell :worship:

Hehe.

avatar van kArIzMa_Movie
Haha, die is leuk ja!

avatar van wimnoot

Alleen om deze korte trailer moest ik al erg lachen! Dat gillen van Ferrel!

avatar van HarmJanStegenga
Valt me tegen, verder dan een (kleine) glimlach kom ik helaas nog niet.

avatar van Rosicky
Yup deze lijkt me leuk. Ferrell eens een keer in een wat grotere productie, samen met held Samuel L. Jackson.

avatar van schram101
Lijkt me best komisch eigenlijk.

Ben vooral benieuwd naar Mark Wahlberg, kijk over t algemeen graag naar zijn films!

HarmJanStegenga schreef:
Valt me tegen, verder dan een (kleine) glimlach kom ik helaas nog niet.

Hetzelfde hier..

avatar van kingxxl
Haha die trailer is geweldig!

Ooh look he's flying

avatar van skullcandygirl94
de poster ziet er belachrlijk uit...een stel komieken die detective gaan spelen

avatar van Uier
wimnoot schreef:

Alleen om deze korte trailer moest ik al erg lachen! Dat gillen van Ferrel!

Elke scene met Ferrell in die trailer tovert al een lach op mijn gezicht.
Hij lijkt me ook de perfect gast voor die rol.

avatar van IcU
IcU
Erg leuke trailer, en wat een cast. Zag ik nu Michael Keaton voorbij komen? Heb er zin in

avatar van Poppe
McKay + Ferrell = lachorgasme.

De Prius met sirene is nu al classic..

avatar van pooper
Adam mcaay zit volgens mij in een soort van midlife crisis want dit is te zielig. pff mark wahlberg

avatar van ralfsjam
laat ik de eerste zijn die iets wil schrijven en een cijfer wil geven!
deze film is te flauw voor woorden! een "police squad/ hot shots" wannabee anno 2010. en het was zo flauw, dat ik best een paar keer moest lachen.... sterker nog, het was aandoenlijk om deze film te kijken. mijn vriendin heeft pin in haar nek, omdat ze steeds naar mij zat te kijken. (zo van.... gaan we echt door met kijken?) ja! we gaan door! maar al met al. een 3.
ieder moet het voor zich weten. heb wel gelachen, maar het was niet echt goed ofzo.

avatar van Ajax&Litmanen1
Tegenvaller.

De film begon zo leuk met Samuel L. Jackson en The Rock die het werk van Will Ferrell totaal niet respecteerden. Maar helaas, al na een kwartier sterven Jackson en The Rock in de film na een sprong van een gebouw en zien we ze niet meer terug. Een cameo rolletje dus? Ik vond het doodzonde. Juist Samuel L. Jackson is vaak geweldig in dit soort films.

Hierna gaan de hoofdrollen naar Ferrell en Wahlberg en ik moet bekennen, hoe leuk ik Ferrell altijd vind, ik had de net genoemde namen er graag nog bij gehad. Maar de combinatie Ferrell en Wahlberg is op zich best wel grappig. Zeker de suffe Ferrell doet het leuk. Grappig dat hij ondanks alles wel een enorme aantrekkingskracht op de vrouwen heeft haha.

Maar helaas weet de film me gewoon niet echt meer te boeien en krijgen we wat standaard politiegedoe te zien die je vaker in dit soort genrefilms tegen bent gekomen. Naar het einde toe had ik zelfs wat moeite met het afkijken van de film.

Het blijkt maar weer eens dat het toch niet makkelijk is om een geslaagde politiefilm te maken zoals bijvoorbeeld Lethal Weapon vroeger. Het recente Cop Out probeerde het ook al, maar was ook bepaald geen topper.

Ik zou deze film nou niet bepaald een aanrader noemen. Leuk om misschien eens een keer thuis op tv te kijken. Krappe voldoende kan er nog wel af, vooral omdat ik Ferrell wel weer leuk vond spelen.

avatar van Rosicky
Ik ben het vrijwel volledig eens met Ajax&Litmanen1. Ik wil er nog wel even bij zeggen dat Ferrell hier echt goed acteert en dat ook de soundtrack van 'the Other Guys' heel aardig was.

avatar van HarmJanStegenga
Erg leuke film. De trailer viel me wat tegen en ook het feit dat deze Other Guys een PG-13 rating kregen leek me in 1e instantie nou niet positief, maar dat viel best mee.

Komt vooral omdat het (net als de vorige McKay's) heerlijk scherp, droog en vlot geschreven is allemaal. Wahlberg en Ferrell zijn een komisch duo en vullen hun rollen goed in. Wahlberg is goed in boos/chagrijnig zijn en Ferrell is onnozel, dus...

... dat werkte prima. Zorgt ook wel voor een paar flauwe, minder leuke momenten, maar ik heb ook best een paar keer behoorlijk kunnen lachen en eigenlijk constant met een glimlach zitten kijken. Die sprong van Jackson en Johnson was gewoon heerlijk.

De film kent genoeg leuke, komische vondsten om constant leuk te blijven; Ferrell met z'n vrouwen en verleden als pooier, de (stilstaande) bar-scéne, etc. etc. Ja, leuk. Voldoende.

avatar van Poppe
Waar hebben jullie de film gezien?

Het Internet.

avatar van Skrean
Hilarisch!!!

avatar van video-dude
topper

"Americaaaaaa!!!"

The Other Guys is alles wat je kan verwachten van een Ferrell/McKay samenwerking, droge situaties, absurde dialogen en extreem flauwe one-liners!

Terry Hoilz "It's feel like I am sitting in a vagina....."

Wat een heerlijkheid!

4,5!!!