• 11.465 nieuwsartikelen
  • 9.040.499 stemmen

Sympathy for Delicious (2010)

Komedie / Drama | 96 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Mark Ruffalo

Met onder meer: Christopher Thornton, Mark Ruffalo en Juliette Lewis

Gesproken taal: Engels

Plot Sympathy for Delicious

"You get what you need."

Het verhaal draait om ‘Delicious' Dean O'Dwyer, een verlamde dj die zich laat verleiden tot spirituele genezing. De jongeman blijkt echter zelf over een gave te beschikken om zieke of verlamde mensen te genezen. De enige persoon die Delicious niet kan helpen is zichzelf. Daarom wil hij zijn droom verwezelijken; hardrocker worden.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van kampsie1

kampsie1

Het komedie gedeelte is me even ontgaan denk ik, maar heel mooi drama.

Acteerwerk prima, camerawerk mooi stabiel(ik walg van die schokkende beelden die je steeds vaker ziet.)

Al met al prima film.

avatar van mauwiewauwie

mauwiewauwie

Briljant script met een leuke boodschap aan het einde!

avatar van jstinissen

jstinissen

hier had veel meer in kunnen zitten dat hele gedoe met die rockband en de rechtszaak had er niet ingemoeten ze hadden meer moeten focussen op delicious d hoe hij leefde en meer bezig zijn met zijn spirtuele gift from god jammer toch nog genoten

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

Leuk in elkaar gezet, vooral met dat spirituele erin. En inderdaad er waren wat dingen wat ze weg hebben kunnen laten, ook was hij net-niet krachtig genoeg (en geloofwaardig) de film.

avatar van senseoaddict

senseoaddict

Niet bepaald een komedie. Aardige film.

avatar van henkula

henkula

Een heler in een rolstoel die zich zelf niet kan genezen. En dat is niet leuk?

avatar van missl

missl

Flauwe film over een man die een gave heeft maar de andere kant kiest. Vervelende personages en nergens grappig of goed drama.

scorsese

• 11910 berichten

Aardige film over een zwerver in een rolstoel die erachter komt dat hij door handoplegging mensen kan genezen. Het verloop van het verhaal gaat een interessante kant op en bevat tegen het einde nog een boodschap. Als film zelf wel wat onevenwichtig en vooral de eerste helft komt nogal (intentioneel) lelijk over. Maar acteur Mark Ruffalo toont zeker potentie hier als debuterend regisseur. Duidelijk een film gemaakt door en met vrienden.

avatar van Decec

Decec

Een redelijk dramafilm...

Redelijk verhaal...

Dezelfde erhaal van andere film komt me

bekend voor...

Redelijk acteerwerk...

Wel bekende acteur Mark Ruffalo, hij is ook

regisseur...

Redelijk mooi HD kwaliteit...

Geen moeite waard...

avatar van steph b

steph b

Had hier meer van verwacht!

Mark Ruffalo, Orlando Bloom en Juliette Lewis overtuigen helaas niet in deze vreemde drama/fantasy (komedie heb ik hier niet in kunnen ontdekken).

Ook in een film als deze waarin muziek een redelijk prominente plek inneemt, vond ik de soundtrack ook zeer matig.