Inginocchiati Straniero... I Cadaveri Non Fanno Ombra! (1970)

Alternatieve titels: Dead Men Don't Make Shadows | Stranger That Kneels beside the Shadow of a Corpse

Italië
Western

geregisseerd door Demofilo Fidani
met Jack Betts, Franco Borelli en Gordon Mitchell

Blonde achtervolgt de premiejager Lazar tot in het stadje Lamazos. Barret is de baas in de stad en ziet Lazar liever dood en stuurt zijn mannen op hem af. Lazar overleeft de aanslag en krijgt het aanbod van Barret om $100,000 aan te nemen op voorwaarde dat hij de stad verlaat. Lazar trekt richting een bouwvallige schuur waar een oude man zijn intrek heeft genomen. Lazar martelt de oude man en maakt hem tot slaaf. Lazar weet niet dat de oude man de vader is van Blonde.