• 8.261.590 stemmen

The Pirates Who Don't Do Anything: A VeggieTales Movie (2008)

Animatie / Familie | 85 minuten

Genre: Animatie / Familie

Geregisseerd door: Mike Nawrocki

Met onder meer: Phil Vischer, Mike Nawrocki en Tim Hodge

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot The Pirates Who Don't Do Anything: A VeggieTales Movie

"SET SAIL FOR ADVENTURE!"

Drie luie mislukkelingen - de hele bange Elliot (Larry de Komkommer), de luie Sedgewick (meneer Lunt) en de zonder zelfverzekering levende George (Pa Druif) - dromen iedere dag om een show te kunnen geven over piraten. Op een dag worden hun dromen waarheid. Zij reizen terug in de tijd naar de 17de eeuw en leren hoe zij piraten kunnen worden. Hun eerste opdracht is een zoektocht naar de ontvoerde koninklijke familie. Ze moeten die redden uit de handen van een duivelse tiran die al te graag op de troon wil zitten.

imageimageimage

George / Sedgewick / Willory / Sir Frederick / Mr. Hibbing / Bob the Tomato / Pirate Spy / Pirate Philippe Pea (stemrol)

Elliot / Pirate Jean Claude Pea / Theater Foe / Pirate Spy Sidekick / Pirate with Dummy / Rock Monster Father (stemrol)

Robert the Terrible / The King (stemrol)

Eloise (stemrol)

Alexander (stemrol)

Blind Man / One-Eyed Louie (stemrol)

Bernadette (stemrol)

Ellen (stemrol)

Madame Blueberry (stemrol)

Caroline (stemrol)

glem

hey de eerste nou ik wil hem wel zien lijkt me leuk is het nou met klei gemaakt? of gewoon animatie?

avatar van god1

god1

superfilm voor de hele familie hier hebben ze met spanning zitten te kijken is leuk voor groot en klein van mij een dikke 4.5

nog niet bekend wanneer hij in nederland in de bios draait

avatar van Wadjoe

Wadjoe

Ben echt super benieuwd naar deze film.The Pirates Who Don't Do Anything haha, de trailers waren al erg vermakelijk.

avatar van Wadjoe

Wadjoe

Erg simpel en onschuldig filmpje. Helaas een teleurstelling, ik had er wat meer van verwacht na het zien van de trailers. Het concept vond ik leuk qua charachter design, maar het eindresultaat vond ik erg zwak. Zeer weinig grappige momenten, wat ik toch wel erg belangrijk vind binnen een animatiefilm.

avatar van RickZ

RickZ

Goede kwaliteit animatie met redelijk verhaaltje over helden op sokken

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een animatie die ik al tussendoortje nam, zonder enige verwachtingen. Nochtans heb ik hier eigenlijk wel van genoten. Ok, de film is natuurlijk wel bedoeld voor een jonger publiek, maar je zit hier niet met hyperkinetische figuren of irritante knaagdieren en ook visueel is er al beter gemaakt. Maar verder heeft het wel een leuk verhaal, non nonsens animatie en toch regelmatig z'n leuke momenten. Al zullen de kinderen hier wel meer van genieten, vond ik het toch nog wel leuk.

avatar van Decec

Decec

Redelijk animatie/familie/komedie/avontuur film...

Redelijk verhaal...

Redelijk gemaakte animatie...

Wel vrolijk muziek (Dolby Digial)...

Mooi HD kwaliteit...

Leuk voor kinderen...