Ground Control (1998)

Actie

geregisseerd door Richard Howard
met Kiefer Sutherland, Kristy Swanson en Henry Winkler

Jack Harris was ooit een uitmuntend verkeersleider op het drukke vliegveld van Chicago. Na een crash - waaraan hij zelf niets kon verhelpen - gaf hij er de brui aan. Tijdens een onweer worden verscheidene grote luchthavens gesloten. De vliegtuigen worden afgeleid naar kleinere vliegvelden. De ambitieuze Susan Stratton, hoofd van een kleiner vliegveld in de nabijheid van Chicago, gaat de uitdaging aan om 50 extra vliegtuigen aan de grond te zetten. Het hoofd van de verkeersleiders komt hierdoor in personeelstekort en smeekt Jack om hem te komen helpen.

neo (crew)
zie ik daar toch op de poster de ''fonz'' staan

avatar van narva77
Klopt, Henry Winkler!

damon
EEEEJJJJJJJjjjjj!!!

De film voerde me wel mee, ik voelde helemaal mee met Kiefer hoe hij zich moest voelen.(kromme zin...)
Ook trouwens met "Jack" uit de serie MacGyver, zag ik.

3 *

avatar van henkula
Ja Winkler niet op de buis maar met een buis, raar computer systeem voor 1998, al met al, toch spannend deze film.

Verrassende film. Ooit uit de budgetbak gevist en heeft me de hele film lang geboeid.

Redelijke film over een luchtverkeersleider die na een paar jaar afwezigheid zijn werk weer oppakt tijdens een drukke nacht. Het werk van een luchtverkeersleider wordt redelijk goed neergezet. Ondanks dat de film zich bijna geheel op één plaats afspeelt en het niet echt spannend wil worden, blijft het toch wel onderhoudend. Verder heeft deze tv-film nog een cast met aardig wat bekende namen.