Bu Yi Shen Xiang (1984)

Hongkong
Actie / Fantasy

geregisseerd door Chin-Ku Lu
met Norman Chu, Kuan Tai Chen en Lau Chan

Terwijl de martial arts-wereld nog in conflict verwikkeld zit, ziet een Japanse ninja-clan hun kans schoon om China binnen te dringen. Deze moordzuchtige indringers hebben het voorzien op prominente krijgers waardoor het lijkt alsof The Invincible Clan, de sterkste school in de martial arts, hiervoor verantwoordelijk is. Dit moet de 'bastaard zwaardvechter' en oud-Wudanglid Yin-Fei overhalen om uit zijn kluizenaarschap te treden zodat de Japanners hun krachten kunnen meten met de vechter met de sterkste techniek.