Instant Justice (1986)

Gibraltar
Actie

geregisseerd door Denis Amar
met Michael Paré, Tawny Kitaen en Peter Crook

De autoriteiten weigeren om in te grijpen, maar iemand moet de moordlustige drugssmokkelaars stoppen. Marinier Scott Youngblood is de aangewezen persoon voor deze job. Sgt. Scott Youngblood, is de trots van het korps mariniers, die op Rambo-achtige wijze het recht in eigen hand neemt. Hij reist naar Madrid om zijn zuster te bezoeken, maar belandt al snel in het lijkenhuis om haar lichaam te identificeren. Om de naam van het korps mariniers hoog te houden neemt hij ontslag. De strijd tegen de moordenaars van zijn zuster kan nu beginnen onder het motto: 'eens een marinier altijd een marinier'.

Spannende wraak/actie film.
Het thema is inmiddels wel bekend maar"Instant Justice"
is vermakelijk genoeg.