Deep in the Valley (2009)

Alternatieve titel: Hot Babes

geregisseerd door Christian Forte
met Chris Pratt, Brendan Hines en Denise Richards

Carl en Lester komen via een mysterieuze videocabine terecht in een levensechte pornofilm. Het is daar aan Bambi en Daphne om zich over de jongens te ontfermen, zoals dat alleen in hun dromen kan. Beide indringers moeten ondertussen uit handen zien te blijven van 'super agent' Rod Cannon en zijn partner, de strenge meesteres Suzi Diablo.

avatar van wwelover
Raar dat toch redelijk getalenteerde acteurs als Chris Pratt en zeker Scott Caan meewerken aan zo'n bizar slechte film.

avatar van XanderJ
komakie schreef:

dito, heel slecht.
maar ook 2 sterren voor de hot babes

waardeloos!

BESTE FILM ...... OOIT !!!!!

5 voor die verekte lekkere wijfen:D de film zelf is geen reet aan

avatar van JvdV
Als de intentie is geweest bij t maken van de film, prop zo veel mogelijk hot babes in een film met alle cliché porno film situaties Dan oordeel ik 5 sterren....
Kijk ik verder dan alleen hot babes, wat niet meevalt bij deze film, aangezien er exemplaren door t beeld lopen die je bijna verplichten niet te gaan lopen tijdens de film, dan oordeel ik toch maar 2 sterren voor 't verhaal.

Maar goed, deze film ga je ook niet aan zetten als je een goed verhaal wilt, deze zet je aan puur voor de babes...

Dus mijn toegewezen score is het gemiddelde:
Babes 5 sterren, verhaal 2 sterren, score 3,5 ster

avatar van RickZ
komakie schreef:

2 sterren voor de mooie vrouwen, verder is het niets.

Inderdaad, nauwelijks verhaal maar wel nice chick.

De alternatieve titel ("Hot Babes") vat de film beter samen.

avatar van BlueJudaskiss
Ik had er nog wel wat van verwacht op basis van de trailer, maar dit werd een bittere teleurstelling. Verhaaltje was wel heel erg slap. 1,5*

avatar van tal1b
te erg dit

Slechtste film dit jaar 2009. En zeker geen interessante dames imho.

Nancy1980
niet eens een cijfer waard

avatar van jan
jan
Typische stomme Amerikaanse humor, zelfs van de mindere soort.

avatar van hannes64
Ook al is dit de slechtste film van `t jaar, ik heb me soms wel even vermaakt...`t is maar van wat voor soort humor je houd.
De 1 vind dit schitterend, de ander haat dit.....ik zit er ongeveer tussen in.
Heel even de moeite waard..
En ja, vooral ook de mooie vrouwen.....oef!!!!!

avatar van hannes64
dragonmaster schreef:
BESTE FILM ...... OOIT !!!!!

avatar van badfans69
dit is echt slecht

avatar van the new guy
Mijn god wat een drama. Hilarisch plot natuurlijk, dramatische uitvoering met twee kerels die echt geen greintje komedie in hun reet hebben. Overigens is dit niet een of andere soft pron dingetje, het is echt bedoeld als American Pie dingetje. Jammerlijk gefaald.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een typisch Amerikaanse puberparodie dat denkt om wat suggestief bloot te laten zien en enkele flauwe woordspelingen te gebruiken al voldoende is om een film in elkaar te boksen. Helaas werkt dat niet en is de film dus ook zeer flauw en de moeite niet om te zien.

avatar van fearmeister
leuke beschaafde film als je de cast kent uit andere films

avatar van rep_robert
Toegegeven, het is minder slecht dan ik had verwacht. Acteerwerk is natuurlijk wel vreselijk met die 2 klonen in de hoofdrol. Ook het begin is erg slecht. Gelukkig kon ik nog wel lachen om die porno wereld(noem het maar gerust soft-erotiek). Veel flauwe woordgrappen en beeldgrappen.Ik heb toch regelmatig een glimlachje op mijn gezicht gehad tijdens deze film.

Toch zakt het niveau weer in richting het einde en wordt er een totaal onnodig liefdesplotje ingegooid.

Dick2008
Wat een barslechte film blijft dit want ik heb hem al eens eerder gezien. Ik dacht vanwege Denise Richards nog eens kijken ....... maar die heeft niet eens zo'n grote rol. Ongelooflijk slecht neergezet allemaal, wat vrouwen en blote tieten, nou ...... Af en toe nog wel een grappig moment, maar erg weinig gelachen hoor. Ik dacht na Pledge this, dan zal deze ook wel meevallen. Maar niks hoor, enorme prutfilm, het gebeurt zelden dat ik iets opeens leuk ga vinden, dat zie ik nu dus weer, echt weer een bewijs hoe flauwekul die lijst trouwens is. Het was 1.0 blijft 1.0.

avatar van ILDIB
niet al te best. verhaal matig. tieten zo'n ook beperkt en Denise Richards wordt oud of snuift teveel coke.

avatar van blurp194
Ongeveer evenveel inhoud als de aquariumdvd. Die speel je ook niet voor de karakterrollen of het goede verhaal. Toch zal dat niet de bedoeling geweest zijn lijkt me, en er had met dit gegeven wellicht iets van een cult- of camp geval gemaakt kunnen worden, en dat is het toch niet echt geworden. Wat er dan precies aan ontbreekt om dat te halen? net iets meer inspiratie, als ik het zo even bedenk. Maar die was er kennelijk niet, want dat de opzet mislukt is is wel duidelijk.

avatar van DjFrankie
Niet nadenken maar gewoon kijken. Op zich is het verhaal nog wel origineel, met de tijdmachine.
Verwacht er niet veel van en het valt allemaal wel mee, heb toch ook regelmatig kunnen lachen hierom.