• 8.347.829 stemmen

Geregisseerd door: Peter Askin en Douglas McGrath

Met onder meer: Sigourney Weaver, Anthony LaPaglia en John Turturro

Releasedatum: 27 juli 2000

Plot Company Man

"International intelligence just got dumber."

Daisy, de vrouw van CIA-agent Allen Quimp, probeert hem over te halen een job te zoeken met meer avontuur en een beter salaris. Na een flinke waarschuwing van zijn schoonvader, probeert Allen uit alle macht zijn huwelijk en zijn gezicht te redden en beweert in werkelijkheid een geheim agent te zijn, die undercover als docent opereert. Binnen korte tijd wordt dit nieuws door Daisy aan de grote klok gehangen en moet Allen zich echt als agent gaan gedragen. Uiteindelijk wordt hij voor een missie naar Cuba gestuurd, waar net toevallig ook ene Fidel Castro een coup pleegt.

image

General Batista

Officer Fry

Crocker Johnson

Skull and Bones Waiter

avatar van Domusmuris

Domusmuris

Bij vlagen heel grappige film. Alleen die scene van die blote-mannen-club, wat voegt dat nou toe?

avatar van thugster

thugster

• 1976 stemmen

zeer slecht

avatar van henkula

henkula

Wie is die Douglas McGrath nou weer en wat doet hij in deze film?

avatar van veron35

veron35

Ik vond dit echt een hele leuke komedie. vooral ook omdat hij zich in de jaren 50 afspeeld. geweldige komedie (en die zijn er maar een paar).

avatar van WeZet

WeZet

Ik vond het een vermakelijke fil mmet enkele hilarische momenten! Alleen soms wordt het weer te flauw en het oogt goedkoop.

***2.5***

avatar van Dick2008

Dick2008

Erg jammer dat deze film zo slap begint. Wordt halverwege toch een heel stuk leuker, waarbij de komische situaties elkaar in rap tempo opvolgen. Leuke imitaties van Castro en Marilyn Monroe. Veelal een lach of ik schiet film waarbij ik me wel geamuseerd hebt. Woody Allen speelt ook nog een rolletje.

avatar van dominion

dominion

Nou dit was niet echt goed te noemen.

Klonk en zag er erg leuk uit.

Dus had die maar meegepakt uit de 5 voor 5 bak.

Naderhand toch spijt gehad.

Acteerwerk is niet verkeerd maar typetjes waren heel erg simpel en totaal niet grappig.

Flauwe humor en bijna niet gelachen.

Heb er wel makkelijk doorheen gekeken maar gelachen heb ik niet.

Verhaal was erg leuk maar had beter uitgewerkt.