Almost an Angel (1990)

geregisseerd door John Cornell
met Paul Hogan, Elias Koteas en Linda Kozlowski

Na zijn dood wordt een professionele dief een voorwaardelijke engel. Hij krijgt de opdracht om een goede daad voor een kreupele man te verrichten voordat hij zijn vleugels krijgt.

avatar van SuperSideSwipe
Hogan bewijst hier meer te kunnen dan alleen Crocodile Dundee. Anderen vonden blijkbaar van niet gezien het gemiddelde cijfer.

Wel een vermakelijke film, met een onderwerp die mij in ieder geval altijd wel blijft intereseren in een film.

neo (crew)
Vond vooral dat Hogan hiermee wederom weer bewees hoe behoorlijk ongrappig en vervelend hij wel niet is.

Vandernagel
Een 1,73, wat een lage cijfer. De film is niet super, maar zo slecht zeer zeker niet.

Het verhaal is simpel maar toch vermakelijk. Een van zijn betere films uit zijn korte oeuvre

3,5 sterren

Ik zou deze film zo graag nog eens zien. Als iemand hem heeft of zo kun je mij pm sturen! thx.

avatar van clubsport
Beetje tamme feelgoodmovie over een bankovervaller die van god (heston) nog en kans krijgt om zijn slechte daden goed te maken .
We hebben het al eens eerder gezien en deze heeft best wel wat aardige momenten maar het blijft verder behoorlijk tam en net wat te sentimenteel .