• 10.501 nieuwsartikelen
  • 8.960.273 stemmen

Rita, Sue and Bob Too (1986)

Komedie / Drama | 92 minuten

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 7 januari 1988

• MUBI Bekijk via MUBI

Plot Rita, Sue and Bob Too

"Thatcher's Britain with her knickers down"

Geschreven door tiener Andrea Dunbar. Het verhaal speelt zich af in Yorkshire, Noord-Engeland. Bob en zijn vrouw Michelle nemen twee tienermeisjes in dienst om te babystitten. Als Bob de meiden naar huis brengt, komt van het een het ander en hebben ze seks met elkaar. De getrouwde Bob trekt steeds meer met Rita en Sue op, zodat op een gegeven moment Michelle hem verlaat. Een van de twee raakt zelfs zwanger, en er komt ook een Pakistaanse jongen in beeld...

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van narva77

narva77 (crew films)

Deze film is zo ongelovelijk Brits en zo jaren 80 dat ie eigenlijk zo enorm fout is. Maar wel vermakelijk

avatar van richette

richette

Ontzettend foute film. Zo fout dat het leuk is.

avatar van pvl63

pvl63

Hilarische film, beetje chaotisch maar erg leuk. Vooral de scene als er Rita buiten ter verantwoording wordt geroepen en de hele buurt mee kan genieten is geweldig . De dronken vader is een leuke bijrol net zoals de bekrompen Paki. Ik heb me erg vermaakt met deze film.