Heart Condition (1990)

geregisseerd door James D. Parriott
met Bob Hoskins, Denzel Washington en Chloe Webb

Jack Moony (Hoskins), een wat racistische, blanke politieagent heeft problemen met de zwarte advocaat Napoleon Stone (Washington), omdat hij de belangen van dealers behartigt. Vervolgens wordt Stone neergeschoten en krijgt Moony een hartaanval. Tot zijn schrik heeft hij uitgerekend het hart van Stone gekregen, die nu als een soort geest met hem mee leeft. Bovendien wil Stone dat Moony de schuldigen van zijn dood opspoort.

avatar van as
as
Een grote verspilling van talent.

Erg leuk, goeie muziek.

avatar van dalma
De film is op zich niet slecht, maar hij duurt net iets te lang. Er had meer ingezeten. Er komt geen vaart in de film.