• 8.348.340 stemmen

Genre: Drama / Komedie

Geregisseerd door: Lawrence O'Neil

Met onder meer: David Schwimmer, Chris Cooper en Emily Procter

Plot Breast Men

"Two young doctors with a dream of making it big... Really big!"

Twee artsen die de borstvergroting 'ontdekken' gaan na het succes hiervan hun eigen weg. Geld en roem maken van de één een nogal patserig mannetje dat zich toelegt op de actrices en strippers; terwijl de ander het vak serieus blijft uitoefenen en zijn ex-compagnon met lede ogen ziet wegzakken.

imageimage

Mrs. Saunders

Barry Biggs

avatar van EmDee

EmDee

Als ik zo'n titel bij nieuw toegevoegde films zie staan, klik ik er automatisch op.

avatar van gimli f

gimli f

Vanwege dat "Breast" of dat "Men"...?

avatar van neo

neo (crew films)

Flauwe humor, vond Schwimmer ook erg irritant spelen. 2 sterren

avatar van Ericinho

Ericinho

gelukkig is het met Chris Cooper nog allemaal goed gekomen...

avatar van Leno

Leno

Niet echt komisch en ook geen echt drama, een slap zooitje eigenlijk. Als er echt niks anders op tv is valt er best naar te kijken.

Als je trouwens naar de poster kijkt lijkt het een echte komedie te zijn, de poster past niet bij de film.

avatar van Diesel

Diesel

David Schwimmer is David Schwimmer en Chris Cooper geeft zijn rol dat wat hij bijna al zijn rollen geeft: overtuiging. Behalve de goede rol van Cooper, ook aardig wat goede grappen hier en daar en een leuke soundtrack. Onderhoudend is het juiste woord. ***

avatar van Shampoo

Shampoo

Dit is één van de allerslechtste films die ik ooit gezien heb. Misschien dat je ook niet op al te veel mag rekenen als (indertijd) een bezopen vriend de videotheek binnenstormt met de vraag "Hebben jullie ook films met tieten op de kaft".

Ik vind dat je de film daar toch wat te kort mee doet eerlijk gezegd. Echt geen domme, simpele sexkomedie dit.

avatar van Shampoo

Shampoo

Je ziet mij ook nergens zeggen dat het een domme, simpele sexkomedie is. Wat ik me inhoudelijk kan herinneren is dat ik hem dodelijk saai vond.

En tsja, als ik 8 jaar geleden een hele slechte film heb gezien, dan ben ik dat nu allang vergeten. Deze echter kan ik me nog steeds goed herinneren, mede omdat ik het zo'n draak van een film vind dat ik er nog bijna dagelijks badend in het zweet van wakker word. Ik kan dus helaas niets anders dan de allerlaagste score uitdelen. 0,5 ster.

avatar van otherfool

otherfool

kos schreef:

Integendeel zelfs, hoewel titel en hoes inderdaad anders doen vermoeden. Na het zien van Breast Men kon ik echter slechts aan 1 ding denken: 'Oh, was het maar een domme, simpele sexkomedie...'.

Want deze saaie en slecht geacteerde brut weet maar niet de juiste toon te vinden, en mag dus gerust een mislukking worden genoemd.

1*.

avatar van Waackx

Waackx

Niet echt een komedie te noemen meer een speelfilm over totstandkoming van de borstvergrotingen in de usa in de jaren 60/70.

De film geeft een aardige inkijk hoe men daarover dacht in die periodes maar over het geheel is film nogal saai en is heeft Cooper een irritante rol.

Maar een film uit 1997 met Schwimmer die toen nog in de lopende hitserie Friends zat en met een poster als dit en je maakt vervolgens er geen echte komedie van dan is het is het normaal dat het flopt.