The Losers (2010)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Sylvain White
met Jeffrey Dean Morgan, Chris Evans en Zoe Saldana

De leden van een CIA Black Operation team zijn in de Boliviaanse jungle op een 'search and destroy'-missie. Het team wordt echter verraden en voor dood achtergelaten. Ze besluiten achter de verantwoordelijken aan te gaan om wraak te nemen.

avatar van T-man
Deze film valt wel in mijn straatje. Vind het een leuke film, wel veel A-team gedachte maar, who cares.

avatar van Keane1983
Een actiefilm die doet wat hij moet doen.
Niks te vergelijken met "The A-Team"...dat slaat echt als een tang op een varken!!! Deze film is leuk opzich.
Lekker over the edge actie scenes, grappige oneliners en redelijk tot goed acteerwerk.
Camera werk is prima en alles word lekker duidelijk in beeld gebracht.
SFX had hier en daar wat beter gemogen maar is over het algemeen niet storend.
Wat wel een beetje jammer is, is het gebrek aan "gore", hiermee bedoel ik...dat als er geschoten wordt er best wel wat bloed mag vloeien.....daar was in deze film echt geen spraken van.
Van mij een 3,5*

een beetje onzinnige stomme film

Ik heb em net gekeken en ik vond em vermakelijk.

avatar van Onslaught
Aardige film.

Geregisseerd door de Fransman Sylvain White, waarvan ik nog geen enkele andere film heb gezien.

Het verhaal is niet diepgaand en kent vele clichés, storend is dit echter niet.

Ook kent deze film een degelijk cast. In de rollen die ze vertolken wordt niet het moeilijkste verwacht, dus hoef je hier niet met een te strenge blik naar te kijken. Zij vertolken hun rollen aardig.

Over de productie is weinig aan te merken. Voldoende actie en deze is goed in beeld gebracht. Het kan zich niet meten met de top, maar hoort ook zeker niet thuis in het rijtje van het suffe en saaie werk.

Standaard actiefilm dat geen ergernis is om naar te kijken, maar na een keer kijken zijn glans al snel verliest.

avatar van indigoriico
leuke onderhoudende actie film met een goede dosis actie

avatar van Pazmaster
Leuk niemendalletje met een vrij standaard verhaal. Het acteerwerk valt best mee, net als de actie. Leuk bij gebrek aan beter. 3 sterren

avatar van FlickyMartin
Come on, Legless Pooch, I got ya.

The Losers gaat over een elite groep CIA leden die op een missie in Bolivia verraden worden en achtergelaten voor de dood door hun superieuren bazen waaronder Max. (Janson Patric)
Samen met zijn collega's gaat Clay (Jeffrey Dean Morgan) opzoek naar wraak op Max.
Tijdens zijn reis ontmoet hij een mysteriuze dame genaamd Aisha (Zoe Saldana) die claimt dat ze informatie heeft en hun kan helpen.
Uiteindelijk is de reis vanuit Bolivia terug naar Amerika niet zo makkelijk als dat ze dachten.

Behalve het feit dat Zoe Saldana enorm sexy is in deze film kon ik er weinig pluspunten uithalen.
Toch vond ik deze film niet vreselijk, maar ik kan ook niet vertellen waarom ik dat vond.
Ik vond dat er matig geacteerd werd en dat het verhaal erg standaard was.

Ik vond Jeffrey Dean Morgan zelfs irritant, gewoon omdat er zo'n amateuristische sfeer over deze film heen hangt.
De film leek soms gehaast en was soms weer traag, bovenal ook niet erg interessant allemaal.

Matige poging tot een actiefilm, er had ook niet veel meer met dit verhaal gedaan kunnen worden, het is gewoon een beetje een stom verhaal.

avatar van Kondoro0614
Was leuke film !

Alleen weer zo'n film dat de hoofdrol spelers alles winnen !

avatar van MovieMind
Loser van een film.
De film heeft aardige momenten, teniet gedaan door onsamenhangende nonsens.
Niets meer dan een tv film van beneden gemiddelde kwaliteit.

The B-Team.

avatar van ILDIB
wat een verschrikking. actie zit wel snor maar de sentimentele shit is vreselijk. Daarbij Veel kinderlijk blij gedoe. Diepgang is ongeveer 3mm. Nee Hoe langer de film des te groter de irritatie.

avatar van Karim de Palma
Wat een zielloze domme slecht uitgevoerde actiefilm ,absoluut te mijden jongens.
De booswicht is totaal ongeloofwaardig en zelfs onbedoeld grappig

Wat is er trouwens gebeurd met die 2 sexy meiden nadat ze de kinderen hebben gered ? Ook platgebombardeerd? Hahaha

Eighties actie ala The A-team... zeer vermakelijke film, ééntje om niet teveel bij na te denken en gewoon los van te genieten. Krijgt van mij 3.5.

avatar van Left4Dead
Ach...................... met een leeg hoofd kan dit nog net door de beugel. Film bevat totaal geen verrassingselementen, de humor is mislukt en de stoerheid is zelfs nog dommer dan die van de Expendables.
De personages zijn standaard en idd. zoals hier al vaak is aangegeven is het een slap aftreksel van de serie The A-team.
met weinig eisen en onderuit gezakt is het te doen.

Dick2008
Deze nog maar eens bekeken maar het blijft een matige tot slechte film. Leuke acteur wel Jeffrey Dean Morgan. Maar de film wil niet echt. Een soort loser-variant van the A-team, maar je kan dit ook letterlijk nemen want alles blijft aan de magere kant zelfs de actiescènes maar ook de speciale effecten. Het lijkt heel wat deze film maar het stelt niks voor. (Het is gebaseerd op Vertigo, comic book) 2.0

avatar van Richard_Voorhees
Geinige no-brainer. De actie en dergelijke personages hebben we allemaal al weleens gezien, maar het kijkt nog best lekker weg. Zelfs de stukken waarin men duidelijk meer richting de B-film gaat vind ik het nog wel te doen. Nergens bijzonder of origineel, maar wel redelijk vermakelijk.

avatar van panax
mooi camerawerk
beroerd verhaal
niet veel aan !!

avatar van Antonev
Op een paar leuke actie momenten na behoorlijk onder de maat. Het verhaal boeit niet en de personages komen niet uit de verf. Was blij dat het na 1,5 uur afgelopen was.

avatar van Timothyvdmeer
Heerlijke popcorn actiefilm. Simpel snel leuk.

Net zoiets als de expendables en ik vond hem ook zeker net zo goed. 4*

avatar van Daan258
Nog een behoorlijke rating krijgt de film.
Vond het niets meer dan een erg standaard en simpel actie filmpje zonder vrijwel iets nieuws.
De film moet het vooral hebben van de cast want dit was wel het meest positieve aan de film.
Het acteerwerk kon er nog net mee door maar dat was ook niet al te best. Verder stelt het verhaal ook niks voor en was de actie nogal standaard en niet echt spectaculair, toch keek het allemaal wel redelijk weg.
Gewoon een simpel actie filmpje voor tussendoor, maar goed? nee.

avatar van Phantasm
Aardige onderhoudende film die lekker wegkijkt.

avatar van des1
"Ze besluiten achter de verantwoordelijken aan te gaan om wraak te nemen" - Hoogst origineel! Maakt nieuwsgierig *rolling eyes*

avatar van jippie2010
Niets voor mij...
De actie en het tempo waren de enige hoogtepunten.
Cast was onder de maat, zeker de 'bad guys'.
Camerawerk en SFX waren van een bedroevend niveau.
Pulp. *1,5

avatar van Freespirit2
Heb me vermaakt met deze film. Lekker relaxed. Misschien ook door de acteurs die goed voor de ogen zijn zoals oa Jeffrey, Oscar & Zoe