The House Next Door (2002)

Thriller

geregisseerd door Joey Travolta
met James Russo, Theresa Russell en Sean Young

Lori Peterson is vroeger in Chicago bruut verkracht. Samen met haar man Tom, verhuist ze naar hun nieuwe droomhuis naast wat lijkt een perfect stel buren. Maar al snel, door haar verleden achtervolgd, begint Lori te vermoeden, dat de buren niet zo perfect zijn al ze doen voorkomen. Als haar buurvrouw, Helen, op mysterieuze wijze verdwijnt is ze ervan overtuigd dat haar buurman Carl haar heeft vermoord.

avatar van Armin
Slechte B-film. Zonde van mijn tijd. 1/2*

MaTtIeBoY
Ik zat te wachten op een spannende ontknoping die er nooit zou komen.2,5 ster

avatar van Ralfke
Een ruim uur lang dacht ik dat het bes nog eens wat kon worden met deze rolprent, maar uiteindelijk kwam ik dus toch van de spreekwoordelijke koude kermis thuis. WAT EEN BAGGEREINDE!!! **

Ik heb deze film vandaag gekeken .
En ik vond hem slecht
wat een dom einde !

1 ster

avatar van the catcher
Vond hem anders niet zo slecht.Deze film stond een tijdje terug in de carfour te koop voor 1€. Deze film was z'n geld dus echt wel waard Ik heb er al veel slechter gezien.

Wel spannend, maar de spanning kwam wel te laat, en dat heeft het voor mij een beetje verpest.
Toch heb ik er uiteindelijk wel een goed gevoel over dus toch maar:

t r a a g, saai en absoluut niet spannend.

avatar van 073_Judiith_VZ
Opzich wel leuk.
Maar..!!
Ik vind het jammer dat als ze hem heeft dood geschoten dat er dan niks meer achter aan komt..
Beetje heel erg jammer..!!

5 sterren voor je moeite

avatar van mckiller
073_Judiith_VZ schreef:
Opzich wel leuk.
Maar..!!
Beetje heel erg jammer..!!

5 sterren voor je moeite

Wat vind je dan heel erg jammer? Grappig dat je dan toch 5* kan geven

avatar van glimmerman2000
Ik vind het voor een b film best een leuk film om te zien.Keek lekker weg, zonder me te irriteren aan iets.James Russo speelde de rol als creepy buurman erg goed.Het einde had wel beter uitgewerkt kunnen worden, dat wel.Maar verder heb ik me prima vermaakt bij deze film.

avatar van aburex
Niet zo best in elkaar gestoken thriller, en ja het einde is inderdaad teleurstellend. Gelukig heeft deze film me maar 1€ gekost.

avatar van misterdhdh
geen goede film maar ook geen slechte. het is gewoon een saaie film met af en toe leuke momentjes. acteerwerk vond ik wel nog goed, buiten dat van tom. verhaal begint wel aardig, is mooi gemaakt maar dan verzwakt het wat. wel nog mooi gefilmd. soms leuke sfeer, maar er mocht meer spanning inzitten in deze film.uiteindelijk duurde het kat en muisspel maar iets meer dan 2 minuten dacht wel dat hij nadat hij door het raam viel niet meteen dood ging zijn, maar weer ging opstaan. maar hij was rapper dood dan ik dacht.

2.5/5
heb al veel slechter gezien