The Client List (2010)

geregisseerd door Eric Laneuville
met Jennifer Love Hewitt, Cybill Shepherd en Teddy Sears

Een voormalig model wordt gedwongen om een baantje aan te nemen bij een massagesalon wanneer haar familie uit huis dreigt gezet te worden nadat haar echtgenoot gewond is geraakt en hierdoor niet meer kan werken. Helaas voor haar komt ze er al snel achter dat haar cliënten meer verwachten dan alleen een massage.

avatar van soap
The client list, de film heeft plaats terwijl de bankencrisis in de U.S in volle gang is. Samantha en haar man Rex kunnen hun mortgage niet langer afbetalen omdat Rex werkloos is. Samantha vind in de krant een baantje als massagiste maar blijkbaar blijft het daar niet enkel bij massages geven... helemaal erg wordt als mannen uit haar dorp om een "massage" komen in het salon...

Ik vond de film helaas een grote flop, maar hier zijn een paar redenen voor :
Jennifer love Hewitt, probeert te praten als een voor mij mislukte texaanse en gebruikt constant het irrante 'y'all' alsof big momma cool probeert te doen, de plot steekt emotieloos inelkaar, dit kan toch niet de bedoeling zijn met een problematiek als : de financieële crisis ?

De andere acteerprestaties zijn ruim ondermaats en daarom verbaasd het me niet dat de film ineens naar een TV release is gegaan. Ik had ermeer van verwacht, Jennifer Love Hewitt is best aangenaam in de serie Ghost Whisperer maar mislukt in deze film.

Redelijke RTL-tv-film met een bevallige Jennifer Love Hewitt voor een regenachtige avond best te doen.

wat een flopper.

avatar van vago
vond het een makelijke weg te kijken film hij verveeld nie

movielife
wat heeft die vrouw pech

" De wet van murphy " past beter als filmtitel

Tjsah, jennifer love hewitt is mooi. Prachtige dame. Daar zou je nooit nee tegen zeggen.
Oh, we keken naar een film? Tja... Jennifer love hewitt... * drewl *

film is erg karig maar haar schoonheid houdt de film in orde.

avatar van jippie2010
duidelijke tv-film.
Accent is ongeloofwaardig,
en het is bijzonder om te zien hoe ze zo'n zwaar onderwerp zo luchtig kunnen benaderen.
Maar acteerwerk is redelijk, een prima rtl4 film. 2.0

avatar van qwatje
Inderdaad RTL filmpje, niet bijzonder maar ook weer niet bijzonder slecht. Kijkt lekker weg. 2,5*

avatar van Decec
Een redelijke dramafilm...
Redelijk verhaal...
Wel een waargebeurd verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Jammer dat deels geen mooi HD kwaliteit...
Niet slecht...

Film over het indrukwekkende decolleté van JLH. Ach, waarom ook niet?

AHWA
Voor de fans is er nu ook een tv-serie.

avatar van DjFrankie
Redelijke film, echt een amerikaans drama filmpje. Zoals er al zoveel zijn.
Maar hij kijkt lekker weg.

uhm de tv serie heeft haar eerste seizoen gehad: The Client List (TV Series 2012) - IMDb

Goeie film,
Goed acteerwerk
Waar gebeurd
Nice

Ik heb erg genoten van deze film moet ik zeggen. Ik ben weg van Cybill Shepherd, die toch een goede prestatie neerzet in deze film.

Iedereen heeft het over het accent van J. Love, maar hij valt niet tegen.
Persoonlijk dacht ik altijd wel dat Y'all van Oklahoma was, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vind het een goed verhaal, en en best interessante karakters. Zeker een kijkje waard als je niets anders te doen hebt. J.Love is erg aantrekkelijk in deze film, wat het allemaal wel nog leuker maakt.

Wat ik wel een beetje vervelend vind is dat J.Love haar good-girl karakter kwijt wil raken(Zo komt het op mij over) en dat ze dan iets doorslaat in deze film en de serie.
Maar toch blijf ik het kijken...

avatar van blurp194
Vergane glorie in een flauwe tv-film.

Jennifer Love Hewitt is net een tikkeltje te oud voor de rol die ze hier speelt, de volwassen geworden beauty contest koningin die wat moeite heeft met de rekeningen. De vonkjes in haar ogen zijn er nog wel, maar ze zijn maar een enkel momentje te zien - verder overheerst vooral de dikke laag plamuur. Cybill Sheperd dan, die was in de jaren-80 al te oud voor de televisieseries waar ze toen in speelde. Dat ze nu nog zo stralend de oma spelen kan, is een ode aan de chemische industrie. Tenminste, dat is de enige verklaring waarbij ik niet in de mystieke of occulte hoek terecht kom.

Jammer dat het verhaal zo slap uitgewerkt is. Een beetje spannender had geen kwaad gekund - zowel van verhaal als van beeld. De manier waarop nu uitgelegd wordt waarom JLH zo'n enthousiaste klantenkring had blijft toch een beetje - ahem - onbevredigend. En de mededeling aan het einde, dat het toch wel gaat om de gedramatiseerde versie van een waar gebeurd verhaal, tsja. Het is de nekslag.

De dagen van Delblaine en Heartbreakers zijn voorbij. Jammer. Niet dat ze nu te oud is, maar het enthousiasme lijkt weg.

Deze TV-film is lang niet slecht.
Waar gebeurd verhaal, met een goede cast.
Het kon me allemaal wel boeien.

Goed begin, maar door de vele afleveringen en even zo vele personen is het verhaal onduidelijk en heb ik halverwege afgehaakt.