Main Street (2010)

Alternatieve titel: Main St.

geregisseerd door John Doyle
met Orlando Bloom, Colin Firth en Amber Tamblyn

Een klein stadje raakt steeds meer vervallen, nadat de ooit bloeiende tabaksindustrie wegtrekt. Jonge mensen trekken naar de grote stad en de oude Georgiana Carr, ooit een welgestelde erfgename, moet het huis waar ze haar hele leven woonde verkopen. Maar dan komt vreemdeling Gus Leroy in het stadje, die aanbiedt Georgina's leegstaande pakhuizen te huren, met de belofte van een nieuw bedrijf. Het hele stadje komt tot leven met de hoop op verandering en Leroy wordt meteen diep betrokken in de levens van de bewoners.

avatar van TragieStar.*
Lijkt me een leuke film met een goede cast, het verhaal spreekt me niet persoonlijk aan maar het ziet er wel leuk uit. De poster ook trouwens

Goed acteerwerk maar een saaie film omdat er vrij weinig gebeurd en het verhaal niet spannend genoeg is.

Lijkt me geen bijzondere film maar de cast spreekt me aan.