Haunting of Winchester House (2009)

Horror / Thriller

geregisseerd door Mark Atkins
met Lira Kellerman, Michael Holmes en Patty Roberts

Een familie trekt in een groot huis op een verlaten stuk grondgebied als beheerders. Het gaat even goed, tot de dochter wordt ontvoerd door een gruwelijke, bovennatuurlijke kracht. Al snel begrijpen de ouders de reputatie van het huis als één van de meest gevreesde plekken in Amerika. Komen ze er nog levend uit?

avatar van BlueJudaskiss
De nieuwe van The Asylum!

domkey
Bijzonder origineel verhaal.

Zou het concept van The Asylum ook niet echt helpen, of wel?

domkey
Komt redelijk vlot binnen, morgen meer!
Ik ben benieuwd !

Heel snel vergeten...

avatar van WorldOfPain
In principe vind ik dat je geen mening over een film kan geven als je hem niet hebt afgekeken, maar voor deze maak ik een uitzondering.
Ik moet nog 29 minuten kijken, maar kan me er niet toe zetten.
Er zit totaal heen diepgang in deze film. Acteerwerk is slecht, personages zijn oppervlakkig, special effects zijn verre van 'special' en het verhaal is net zo oppervlakkig als de personages.

avatar van Draconian
Mooi, dan hoef ik hem ook niet te zien. De trailer was ook al bagger en de comments op Youtube zeggen al genoeg.
YouTube - Haunting of Winchester House Trailer

Wat een knakenfilm zeg. Ik viel bijna in slaap. Het acteerwerk is allerminst tovertuigend en de geluids- en schrik effecten goedkoop en standaard Geen tijd aan verspillen aan deze flop.

avatar van knusse stoel
Hoera, ik ben de eerste die ietsjes positief over de film is en dat mag ook wel. Het verhaal op zich is niet slecht en had beter uit de verf kunnen komen bij wat meer aandacht en werk.
Ook het einde was (ietsjes) verrassender dan ik had verwacht. We hebben hem uitgekeken en beoordeeld met 2 1/2 sterren. Dat is dus net voldoende.
Het houdt je in ieder geval krap aan 1 1/2 uur van de straat en ik heb ze slechter gezien!

avatar van 606
Mark is beter in dit soort films maken dan andere, deze was nog best leuk ook.