Gekijô Ban Burîchi: Feido Tô Burakku - Kimi No Na o Yobu (2008)

Alternatieve titel: Bleach: Fade to Black, I Call Your Name

Japan
Animatie / Actie

geregisseerd door Noriyuki Abe
met de stemmen van Masakazu Morita, Fumiko Orikasa en Kentarou Itou

Een mysterieuze explosie ontstaat in het centrum van Seiretei in Soul Society, waardoor het vernield wordt. Als Ichigo Kurosaki naar Soul Society gaat om onderzoek te doen, wordt hij aangevallen door de Shinigami's, zijn vroegere vrienden. Niemand in Soul Society kan zich Ichigo of Rukia Kuchiki herinneren. Alleen en op de vlucht gaat Ichigo op zoek naar Rukia in de hoop de oorzaak van de rare gang van zaken te achterhalen.

avatar van darthconner
zalig, een derde bleachfilm, wat betekend kijken dus. lijkt mij een goede film, hopelijk de beste film tot nu toe.

avatar van BjornH
Naar mijn mening de beste bleach film tot nu toe .....alleen ik word af en toe niet goed van dat overdreven japanse geschreeuw en gelach

avatar van Darker than L
Een goede film waar iedere character weer even zijn opwachting maakte. Desondanks vond ik het verhaal toch iets missen en ik hoop dat de vierde film zich meer op een character spitst.

avatar van SengokuCrimson
Een leuke film van Bleach, al vond ik de 2e film leuker..