Dead Cold (1996)

Actie / Thriller

geregisseerd door Kurt Anderson
met Lysette Anthony, Chris Mulkey en Peter Dobson

Nadat schrijver Bill is neergeschoten in L.A. willen hij en zijn vrouw Alicia een tijdje weg uit de grote stad om tot rust te komen. Ze gaan naar de bergen, en komen terecht in een Nationaal Park. Ze worden gelijk geconfronteerd met de moord op de dochter van de eigenaar. De moordenaar is ene Kale, die de bergen invlucht. Hij wordt onderkoeld opgevangen door Bill en Alicia, en zorgt ervoor dat de sfeer verpest wordt. Hij probeert Alicia te verleiden, en het lijkt erop dat Kale en Alicia elkaar al langer kennen...

avatar van jackie chan
ik ga dadelijk deze film kijken

ik heb voor even actionnow op tv. wel oude films en onbekende films dat ze uitzenden:O

maarja gisteren was marked man erop en die was ook niet veel gezien tenminste niet vaak op gestemd