Princess Protection Program (2009)

Familie / Komedie

geregisseerd door Allison Liddi
met Demi Lovato, Selena Gomez en Robert Adamson

Wanneer een dictator een klein land overneemt, wordt de prinses Rosalinda naar een speciale plaats gebracht waar ze veilig zal zijn. Omdat ze gezocht wordt, wordt ze naar Amerika gestuurd. Hier moet ze zich voordoen als een allerdaagse tiener. Terwijl ze zich probeert aan te passen, moet ze haar uiterste best doen niet ontmaskerd te worden.

Straks dit filmpje kijken!
Heb er wel hoge verwachtingen van...

Dooz
doorsnee typische film...
Niet goe , nie slecht, gewoon een meiden film.

avatar van benthe
Staat klaar om gekeken te keken, vanmiddag kijken! Ben benieuwd, hoor er heel veel goeds over!

vond het nog een leuke film. sommige grappige stukjes, maar vind wel wat vrouwelijke film

Het lijkt me wel een leuke film.
Ik denk dat ik die morgen maar is ga kijken!

AHWA
Lovato en Gomez zijn een leuk koppel, genoeg chemie, en beide een knap koppie. Jammer genoeg is het allemaal niet zo origineel, in The Princess Diairies werd het allemaal iets beter gedaan, al heb ik die ook niet zo hoog staan, meen ik.

Paar mooie shots, af en toe een leuk liedje, maar verder niet veel.
Gelukkig duurt de film niet te lang.
Beter dan Camp Rock, de vorige met Lovato.

avatar van mock turtle
goh, waar kennen we dit verhaal van..... ((

Ik had er niet veel van verwacht. Het heeft mij positief verrast. De film was goed geacteerd vond ik en das altijd al een + punt. Demi Lovato en Selena Gomez speelden dus goed. Het verhaal is vrij cliché en voorspelbaar. Er zatten soms grappige stukken bij.

avatar van m1701
Wel een aardige film!
Acteerwerk ook erg leuk
Wel echt een meiden film hoor..
Verhaal standaard, maar zeker een feel good movie

avatar van benthe
Leuke film! Maar ik ben like huge fan van Demi & Selena!

avatar van StickStickly
benthe schreef:

je geeft dit toch geen vijf?
--'
die film hier..
die noem je perfect?

avatar van StickStickly
benthe schreef:
Leuke film! Maar ik ben like huge fan van Demi & Selena!

ja het is niet omdat er leuke actrices in zitten dat de film zoiezo goed is, hé.
Als ik een film zie met mijn favoriet zeg ik ' hey, interessant '
Maar dan ga ik niet zeggen ' hé, mijn favo acteur. die film krijgt een 5 van mij'
denk in het vervolg een beetje na, wil je?

écht een meidenfilm, werd gek van die chipmunk stemmetjes van die miepjes. Ben na 5 min weggelopen (had nog genoeg te doen zeg maar..)

Voor meiden leuk, not me -dude.

StickStickly schreef:

Als ik een film zie met mijn favoriet zeg ik ' hey, interessant '
denk in het vervolg een beetje na, wil je?

Ik snap nu zelf ook niet waarom ik 5 sterren had gegeven.
Ik heb de film toch gewoon gezien, dus dan kan ik toch mijn mening geven? Maar als je fan van iemand bent (wat iets anders is dan leuk vinden) vind je het toch leuker dan gemiddeld!

avatar van ibendb
Toffe film. Acteerwer was ook top en het verhaal zat goed in elkaar.
Niet de beste, maar ook niet de slechtste Disney-film.

3***

Nancy1980
ja gewoon leuk tienerfilmpje, alhoewel ik helaas geen tiener meer ben, blijf ik het toch leuk vinden dit soort filmpjes.

avatar van moviechick-99
ja het is inderdaad een tiener filmpje maar ik vond het toch ook een leuke film.en demi lovato en selena gomez acteerden goed.

avatar van PurpleButterfly
Ik heb de film al meerdere keren gezien (zo'n 6 keer), maar ik blijf het leuk vinden. Ik word er blij van.
Selena Gomez en Demi Lovato spelen erg goed!

avatar van miss_efron
Ben een gomez en lovato fan dus wou deze film zeker zien!Wel ik vondt hem super!

avatar van soom
Hmmmm.

Ik vind films over prinsessen altijd helemaal geweldig. Heeft zoiets glamour-achtigs.
Maar natuurlijk is het helemaal niet zo glamourous als je wel zou denken, om een prinses te zijn. Voortdurend in de schijnwerpers, niet echt de kans om een normaal leven op te bouwen, zoals wij, onderdanen, gewone mensen, gepeupel, dat over het algemeen genomen wel kunnen doen.

Hoewel, met Maxima heb je wel een pracht koningin. (Ex)rokende, feestende mevrouw Zorreguieta heeft gewoon een bepaalde klasse en stijl. Natuurlijk kun je, als vorstin in spé, in het openbaar, niet met een sigaret gaan staan, want wat zullen al die mensen daar wel niet van zeggen? (hetzelfde geld natuurlijk ook voor schoonzusjes en zwagers van Maxima!!) En je moet uitkijken met wat je zegt en doet.
Zware baan, prinses zijn. (Maar je mag af en toe wel mooie jurken aan ).

Selena en Demi zijn geweldige, leuke, jonge actrices. Het plezier waarmee ze samenwerken, spat er echt vanaf, al vind ik Selena net altijd één streepje beter dan Demi. Weet niet eens waaraan het ligt, maar ik vind Selena gewoon nét ietsje sprankelender dan Demi. Misschien komt het ook, doordat ik Camp Rock 2 nog iets te vers in m'n geheugen heb, ik vond Demi daarin gewoon veel te overdreven. Hoewel het wel aardig goed recht komt door Selena, dat weer wel.

Verhaal boeide, hier en daar deden bepaalde dingen aan als echt overbodig, dat gedoe met die Donny bijvoorbeeld, was echt iets waarvan ik dacht, dat had beter geschrapt kunnen worden. Het voegde niets toe, deed niet ter zake.

Hier en daar dus wel een bepaalde misstap, maar door alles heen merkte ik het plezier op waarmee de 2 jonge vrouwen hun werk uitvoerden. Leuk genoeg allemaal, een tikje zwijmelen. 3,5*.

avatar van miss_efron
Leuke film!Wat ik zeker leuk vond is dat m'n twee favoriete actrices hierin meespeelde Love It! Selena Gomez en Demi lovato!

melvddonk
Leuk tienerfilmpje was dit.

Het verhaal was niet erg bijzonder, maar toch vermakelijk genoeg om 90 minuten geboeid te blijven. Selena Gomez begint sowieso een favorietje van me te worden na het zien van Ramona & Beezus en ook in deze film doet ze het erg leuk. Demi Lovato, die me niet bekend voorkwam, was ook erg leuk.

Dit soort filmpjes vind ik altijd erg fijn als tussendoortje. Luchtig, energiek en erg vlot weg te kijken.

avatar van ExToR
tijdje geleden gezien maar nooit beoordeeld. Niet echt een film die ik nogmaal zou willen zien, maar toch leuk voor de jongere dames. Selena Gomez is inderdaad een grappig, spontaant typje, ik vraag me alleen af hoe zij het zou doen als ze een beetje minder 'disney' wordt.

Niks voor mij, maar omdat het voor andere doelgroepen toch een aardige film zal zijn geen erg laag cijfer.

avatar van DonOswaldo
Aardig. Vrolijk sfeertje en Demi Lovato en Selena Gomez maken het een makkelijke zit. Af en toe wat kinderlijk maar prima te doen voor een keer.

Kleine 3,5*

avatar van nclo
Laatst bekeken op Disney Channel samen met mijn zusje van 15 die echt helemaal fan is van deze tienersterren. Normaliter walg ik hier van en wil ik deze soort films niet in mijn buurt hebben (hoewel miss Gomez een niet onaardige kop heeft). Ik weet dus al wat ik hiervan kon verwachten, zette mijn verstand op 0 en ging maar kijken. Het begin was lekker. Er zat tempo in en ik was positief verrast. Ik vond het idee om een dictator er bij te halen wel een gedurfde zet van Disney, omdat een maagdelijk kind geen weet heeft van gestoorde wereldleiders. Ik kon dat wel waarderen. Maar naarmate de film vorderde en er allemaal dingen bij kwamen als ''de koningin van de school'' zakte het redelijk in elkaar, maar bleef het niveau nog wel boven het vriespunt.

Toch maar een Disney-film gezien, wat nog een verhaal had wat je interesse kon wekken. Nogmaals, gedurfd maar helaas moest Disney er wel weer zijn stempel op drukken wat helemaal niet nodig was en eerder geforceerd er uit zag. Toch maar een 2,5* voor de moeite.

avatar van Marvinleeaday
Leuke vlotte film, met alles wat je van een Disney channel film mag verwachten. Als je genn kniesoor bent prima te kijken.

ik hoop,dat ie leuk is ik weet alleen niet hoe ik hem kan bekijken kan iemand mijn helpen