Blöde Mütze! (2007)

Duitsland
Familie / Drama

geregisseerd door Johannes Schmid
met Johann Hillmann, Konrad Baumann en Lea Eisleb

De twaalfjarige Martin is een opgewekte jongen, enkel wat klein voor zijn leeftijd. Hij is met zijn ouders zojuist verhuisd naar het slaperige Bellbach. Een nieuwe stad, een nieuw huis en een nieuwe school, en alsof dat nog niet genoeg is, gebeurt er ook van alles in Martins gevoelsleven: zo ontmoet hij het leuke meisje Silke en de stoere Oliver...

Jeugdfilm in de stijl van de films van de boeken van Carry Slee , zeker de moeite waard.

avatar van Phantasm
Mooie jeugdfilm over vriendschap, goed geacteerd.

avatar van lars-pixar
Heele goeie film super geacteerd.

En mooie scene's en mooi verhaal.

Heerlijke jeugdfilm. Heb met veel plezier samen met dochter de film gekeken.
Alle ingredienten voor een puberdochter van 12 zitten er in.

avatar van mikey
Verschrikkelijk suffe kinderproblematiek film. Leuker voor Oprah kijkende dames dan voor de jeugd zelf.