• 8.561.697 stemmen

American High School (2009)

Komedie / Romantiek | 86 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Sean Patrick Cannon

Met onder meer: Jillian Murray, Aubrey O'Day en Talan Torriero

Plot American High School

"Life Is What You Learn Between The Sheets"

Een jong koppel besluit al op vroege leeftijd te trouwen, terwijl ze nog op high school zitten. Gwen probeert los te komen van haar vader en door het huwelijk meer vrijheid te krijgen met haar kersverse man. Ook moeten ze de nodige problemen op school doorstaan.

image

avatar van wwelover

wwelover

Wat een dramatische film. Humor sloeg totaal neit aan, ook de keuze voor een liliputter als rector was dom. Allemaal overslaan deze film!

avatar van Nonick2007

Nonick2007

Wat wwelover zegt, 't enige leuke aan deze film is Jillian Murray op het eindfeest.

Jammer, ik wou dat ik er wat van meer kon genieten.

avatar van Xx Stifler xX

Xx Stifler xX

Wat een bout film zeg, de enigste reden dat ik geen 0,5 geef is omdat er een paar lekkere chicks bij zaten.

Ik raad niemand aan hier zijn tijd aan te verspillen.

avatar van Mezelf

Mezelf

Aubrey O'Day

oooooooh ik hield van haar toen ze nog in Danity Kane zat.. ZINGEND!!!!

acterend? ik weet niet..

avatar van Stroe

Stroe

Kijk deze film aub niet. Totale verspilling van de tijd.

Het gaat nergens over.

Alleen paar mooie "gemaakte* vrouwen.

Hoog Paris Hilton gehaalte qua vrouwen.

avatar van Alexxx!

Alexxx!

wat een verschrikkelijk film

echt de slechtste film ooit

tijdverspilling

heb m afgekeken in de hoop dat die nog beter werd

TEVERGEEFS!!!!!

avatar van tcdaizz

tcdaizz

Een vreselijke film!

Heb hem niet eens afgekeken.. zonde van m'n tijd!

avatar van sandesh036

sandesh036

Wel een geinige film. Ik had alleen wel verwacht dat ze aan het einde weer bij elkaar zouden komen.

avatar van m1701

m1701

Jeetje zeg dit noemen we nog eens een film zonder inhoud.

Heb zeker wel slechter gezien maar het gaat echt nergens over

avatar van m1701

m1701

Nee film viel toch een beetje tegen helaas

Had gehoopt dat het verhaal iets beter werd maar nee.

Die vader is zooooooo ontzettend irritant en ranzig,

door zijn rol, werd de hele film omlaag gehaald helaas.

Verhaal was ook niet zo heel bijzonder.

Maar heb wel eens slechter gezien

avatar van cynny89

cynny89

wat een slechte film..

Echt zonde van je tyd!

avatar van skipy05

skipy05

Geen slechte film maar ze hadden hem toch veel beter kunnen maken. Er zat iets in het verhaal maar het is slecht verfilmd.

avatar van Lavigne

Lavigne

Wat een waaedeloze film zeg,

dacht dat ie veel leuker zou zijn.

Enorm zonde van je tijd!

avatar van Wesley29m

Wesley29m

sandesh036 schreef:

Hoe bedoel je spoiler

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

heb me rot gelachen

maar was dan ook aardig van de kaart gister

avatar van fragm0nkey

fragm0nkey

nominated voor kutste film van 2009?

heb hem 20 minuten kunnen kijken en gezien de reacties waren de andere 60 minuten ook niets waard

avatar van komakie

komakie

Meestal moeten dit soort films het van mooie vrouwen hebben. De inhoud is immers vaak dramatisch en het acteerwerk zo mogelijk nog erger.

Maar bij deze film is het zo mogelijk nog erger. Van geen kant te volgen en eigenlijk slaat het allemaal helemaal nergens op.

Als er dan nog een doel in de film zit is het nog om aan te zien. Gewoon omdat je wilt weten of ze het bepaalde doel halen, dit was echt totale onzin.

Aubrey O'Day ziet er aardig uit net als Nikki Ziering, maar een kunstlerares die haar voorgevel flashed om een leerling van inspiratie te voorzien en zo door de klas blijft lopen geeft het niveau al aan.

avatar van Keane1983

Keane1983

ai ai ai, in deze film is alles TE. Soms kan dat leuk zijn, maar deze film wilt gewoon zo graag leuk gevonden worden dat het echt niet leuk meer is!!

Acteerwerk is slecht. Het verhaal kan er nog wel mee door en is een standaard highschool-story.

Nee, deze film is echt een regelrechte flop.

Van mij een 1,0*

avatar van Dick2008

Dick2008

Echt wel een hele slechte highschool film of wat er voor door moet gaan, gewoon rommel. Misleidende titel, eerder american sex school. 1.0

avatar van Aapje81

Aapje81

• 1986 berichten

Nogal Over The Top erotisch getinte High School film die opzichtig probeert te haken op het succes van American Pie. Veel in deze film is zo amateuristisch en smakeloos dat ik vooral ben blijven kijken omdat ik me telkens weer bleef verbazen over wat er nu weer zou komen. Zelden zoveel pijnlijkheid in een film gezien. Grappig wordt het nergens en erotisch al helemaal niet.

Tussen de Paris Hilton klonen is Jillian Murray echter wel prettig en bovendien de enige in de cast die een beetje kan acteren. Omdat ik de film toch met gemak heb uitgekeken en Jillian Murray niet heel verschrikkelijk was kan ik hier niet de laagste score aan geven maar slecht was het zeker.

Heel matig.

avatar van Noodless

Noodless

Zeer flauwe romantische komedie die op gebied van humor en romantiek totaal flopt. Het verhaal draait om niks en over het acteerwerk kan ik beter maar zwijgen. Er komt wat schoon vrouwelijk volk voorbij, maar verwacht ook hier niet te veel van. Allemaal heel braafjes en vooral flauw neergezet. Neem nu die scène van die kunstlerares ( Nikki Ziering ) die haar boezem laat zien voor inspiratie van haar leerlingen. Niveau ! 2/10