• 8.607.540 stemmen

Met onder meer: Larry Miller, Tara Reid en Lea Thompson

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Senior Skip Day

"The day to make your mark...Don't skip it."

Een aantal scholieren heeft het plan opgevat om op een bepaalde dag allemaal te gaan spijbelen. Maar door een loslippige scholier komt de schooldirecteur achter het plan. Nu moeten de leerlingen uitwijken naar een plaats waar de directeur hen nooit zal verwachten. Daarom besluiten zij om in zijn woning in te breken en zijn huis te gebruiken voor hun party.

imageimage

avatar van mental_jos

mental_jos

Nog niemand gezien? lijkt me weer een zoveelste american pie na-aper.

avatar van Erik Dekker

Erik Dekker

Zitten aardige stukjes in, maar het is duidelijk een b film

het verhaal had veel beter uitgewerkt kunnen worden,

was af en toe gewoon veel te flauw, ook te veel matige acteurs in deze film

avatar van el padrino

el padrino

alleen al 4 sterren voor tara reid

avatar van wwelover

wwelover

Ben erg telleurgesteld. Had gewoon een leuke flauwe film verwacht. Het is te voorspelbaar als de neten. Het plot is leuk bedacht maar heel zwak uitgewerkt. De cast is redelijk, maar er had veel meer met Tara Reid gedaan moeten worden.

De leukere dingen zijn toch die begravenis, prachtig gedaan. En af en toe op het feest.

Maar waar ik me zo aan irriteerde was dat ze steeds tegen de camera gingen praten.

En wat een walgelijke cliché speech op het eind voor z'n moeder

Nah omdat ik heb gelachen zo nu en dan.

avatar van kefjuh

kefjuh

Het was een aardige film, voor die regenachtige zondagmiddagen waar je niks te doen heb.

Waar ik me net als wwelover aan irriteerde was het praten tegen de camera.

avatar van mental_jos

mental_jos

Leuk om met je vrienden te kijken. Voorspelbaar typisch amerikaans tienerverhaaltje. Toch wel vermakelijk met lekkere wijfen erin.

2.5 ster

avatar van Dutchmeister

Dutchmeister

Wat een ontiegelijke boutfilm zeg. In een komedie gaat het mij niet om die wijven maar of ik hard kan lachen of niet. Deze film heeft mij niet aan het lachen gebracht. Hooguit 1 keer een glimlach en dat was het. Ik had gehoopt op een nieuwe toffe American Pie style komedie maar nee.

En dat praten tegen de camera is echt zoooooooo irritant!!! Vooral als het zo een kneus is.

avatar van Ninto

Ninto

Ik vond er echt geen reet aan. Iemand ook opgevallen hoeveel de hoofdrolspeler leek op Ryan Reynolds, maar dan vele malen slechter? Hij leek er zelfs een beetje op en de manier van acteren was enorm in Reynolds' stijl. Jammer dat er niet te lachen viel en dat ze niet de echte Ryan Reynolds konden casten...

avatar van Carlos Olivera

Carlos Olivera

Ninto schreef:

Inderdaad, daar leek die gast inderdaad wel op. Het leukste van de film waren de bloopers tijdens de aftiteling, dat zegt genoeg denk ik...

avatar van thundermarc

thundermarc

ik heb de film gezien en ik vond het geweldig eindelijk weer eens een film die een beetje lijkt op american pie

avatar van konynewortel

konynewortel

wat een waardeloze komedie , nog niet 1x hoeven te glimlachen ,laat staan van lachen! Het verhaal slaat nergens op en de hoofdrolspelers hadden ook geen van alle ,,Funny koppen'. mensen bespaar je tijd en ,,skip' deze senior skip day!!!!

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

na 10 minuten afgezet

niks grappigs, erg stom. focking irritant dat ze steeds in de camera praten. acteerwerk was waardeloos. niks goeds gewoon

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

el padrino schreef:

alleen al 4 sterren voor tara reid

mensen als jij moeten ze verbieden te stemmen

hoog cijfer omdat er leuk of lekker iemand in zit :s

avatar van undeviljur

undeviljur

aardig goed tiener filmpje niets bijzonders

voor mij een 7 (3.5*)

avatar van Nancy1980

Nancy1980

Senios SHIT day

wat een onzinfilm

avatar van FillumGek

FillumGek

Teleurstellend.

Slechts een paar keer gelachen. Er worden aardig wat grappen gemaakt, maar als deze worden uitgevoerd door niet-grappige mensen krijg je geen grappige situaties. Want de cast is niet grappig. De hoofdrol is een loser, die verdomme de hele tijd tegen de camera aan loopt te janken. Erg irritant. Dan heb je het meisje van zijn dromen, en haar 'stoere vriend' die ook al slecht is gecast. Alleen Miller was wel goed gecast, maar zijn belevenissen vond ik niet echt passend in deze film.

Voor de rest heel veel clichés. Een misser.

2.5 ster..

Niet geweldig, niet super slecht..

Er zitten een aantal leuke momenten in maar je moet geen nieuwe american pie of road trip verwachten.

Maar voor een brakke zondagmiddag een leuk filmpje

avatar van Beukhard

Beukhard

ging wel, daarvoor geef ik het 3 sterren. Leuke film voor als je verveelt of even iets moet zien omdat er niks anders op tv is.

avatar van GinolaEHV

GinolaEHV

Viel op zich best mee, zeker gezien de rating en de commentaren hier. Bij tijd en wijle best grappig, op andere momenten heel saai en klunzig.

3,0*.

avatar van MDMovie

MDMovie

Redelijk filmpje dat leuk is voor een keertje. Veel van deze film hoef je ook niet verwachten, het is weliswaar een ''college'' film, maar mensen die het idee hebben dat ze naar een film a la American Pie gaan kijken, zullen teleurgesteld zijn in deze film. Normaal houd ik wel van de college films, de humor is vaak, ja slechte humor, maa dat vind ik juist leuk. Bij deze film vond ik de humor behoorlijk ontbreken. Af en toe een klein lachje, meer niet. Had meer verwacht van deze film, ook al is het een B-film. Het verhaal is, niet heel bijzonder, daar had ik meer van verwacht zoals ik eerder zei.

Dus voor een ieder, die van college films houdt, moet het een kans geven, maar weet wel van te voren, dat je een niet bijzondere film voorgeschoteld krijgt, dat het bij lange na niet haalt, bij het niveau van andere college films, zoals American Pie of Van Wilder, om maar wat te nomen.

En voor mensen die niet van de college films of humor houden, niet kijken. Je zult je er niet mee vermaken, als je de films kan waarderen of de humor ervan in kan zien.