Next Day Air (2009)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Benny Boom
met Lauren London, Donald Faison en Wood Harris

Waneer een UPS-medewerker een pakketje met zakjes cocaïne op het verkeerde adres aflevert krijgt het leven van de ontvangers een andere wending. Voordat ze het weten raken ze verwikkeld in een plot, waar de dealer zijn cocaïne terug wil en de werkelijke ontvangers graag hun gekochte spul wil ontvangen. Ondertussen proberen de mensen die het pakketje hebben gekregen geld te verdienen, door de coke te verkopen.

avatar van Pasion
Leuke film heb mij hier best goed mee vermaakt en ik vind het jammer toen hij bij het einde was want vond het een pracht film!

Zeker het kijken waard

avatar van rdohigh2
Leuke film. Heeft veel weg van lock stock and two smoking barrels maar dan de amerikaanse versie.
Zeker de moeite waard.

avatar van Xen0n
dit vind ik toch een belediging voor LS&TSB! Dit is wel een aardig filmpje met een hoofdrolspeler die nooit van zijn Scrubs imago af zal komen. Doordat je dit heel de tijd in je hoofd hebt kun je niet serieus naar de beste man luisteren, terwijl dat in deze film wel de bedoeling was...

Kan er dus mee door, maar verkeerde keuze hoofrolspeler.

avatar van marko09
de trailer is mooi en grappig deze film moet ik wel eens zien :O

aardige film die wel lekker wegkijkt, had wel iets beter gekunt als er wat meer komise momenten inzouden zitten, en meer actie scenes zoals die in de laatste 10 minuten.

daarom geef ik em 2.5*

maar zeker geen slechte film toch wel een aanrader!

avatar van erpunited
Kan er mee door. Geen super film maar wel vermakelijk om een keer te kijken

Xen0n schreef:

Kan er dus mee door, maar verkeerde keuze hoofrolspeler.

Dit slaat nergens op. Omdat jij hem niet serieus kan nemen is het een verkeerde keuze en wat valt er serieus te nemen aan deze zijn rol?!

avatar van Xen0n
Arbil schreef:

Er moet genoeg serieus te nemen zijn. De rol die hij invulde was geen komische rol, terwijl hij bij scrubs alleen gekke bekken trekt(zoals op de cover) en voor rare teksten zorgt. Wat in die serie goed aanslaat overigens. Maar in deze film proberen ze hem te passen in een serieuze misdaad-actie rol en met scrubs in mijn achterhoofd kan ik me niet inleven wanneer hij in de hoofdrol speelt van een niet-komedie.

avatar van Alonzo
Leuke grappige film.

YouTube - NDA - Next Day Air

full on youtube.

avatar van david bohm
Voorspelbare en niet bijster grappige film met een aantal redelijke momenten en wel aardige muziek. Geen aanrader.

avatar van Kondoro0614
Was een zeer leuke film!

avatar van Toontje G
Niet echt bijzonder, maar gelukkig wel een happy end.

Niet erg bijzonder, maar wel eens leuk om te bekijken.
Zitten een paar geslaagde grappen in, heb me er niet bij verveeld, maar er bestaan betere films in dit genre.

avatar van LostCauze
Tijdverdrijf. Niet meer en niet minder. Net niet slecht genoeg om uit te zetten, zeg maar.

Een clichématige misdaadkomedie rond drugs, zonder hoogtepunten, met een grotendeels zwak verhaal. Het begin mocht er nog best zijn en de film had bovendien enkele onverwacht onderhoudende scènes, maar was in het algemeen weinig overtuigend. De orgie van geweld aan het einde was teveel van het goede en kon ik niet goed plaatsen. Ook de cast leverde geen solide prestaties.

avatar van Jomo
Vandaag gekeken, ik vond t n leuke film... verstand op nul en genieten van de kwats die je voorbij ziet komen !