Who Is Killing the Great Chefs of Europe? (1978)

Verenigde Staten / Italië / Frankrijk / West-Duitsland
Komedie / Mystery

geregisseerd door Ted Kotcheff
met George Segal, Jacqueline Bisset en Robert Morley

Eén voor één worden de topkoks van Europa vermoord. Iedere kok wordt omgebracht op de wijze waarin zijn specifieke gerecht bereid werd. Restaurateurs, koks en kenners eisen dat het mysterie opgelost wordt.

avatar van Alittleromance
Deze film heb ik nog niet gevonden op DVD.

avatar van Quentin
Pracht DVD uitgekomen in Frankrijk, inclusief making of.

Nice, deze zou ik nog wel eens willen zien. Echt jeugdsentiment.