Vénus Beauté (Institut) (1999)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Tonie Marshall
met Nathalie Baye, Samuel Le Bihan en Audrey Tautou

Vénus Beauté is een schoonheidsinstituut. Eén van de werkneemsters is Angèle, een jonge vrouw die niet meer in echte liefde gelooft en daarom links en rechts de mannen verleidt voor vriendschap en seks. Wanneer ze Antoine ontmoet, begint ze langzaam terug geloof te hechten aan het woord 'liefde'. Maar voor korte tijd, want Antoine wil zijn tijd wel met Angèle doorbrengen, maar zij moet er rekening houden dat hij met een ander verloofd is?

avatar van 93.9
Goede film met veel liefde en aandacht gemaakt!

avatar van Fabrice
Volgende week op ARD !
Audrey in eva's kostuumpje !

sydney
Onduidelijke film over onduidelijke liefdesbanden. Toch de moeite waard, vanwege enkele interessante dialogen. Audrey in een bijrolletje. 3,0*